“POKE BOL”

Keukens: Aziatisch
Wijk: Oude Pijp
Wijk: Oude Pijp
23 juni 2018 beoordeeld

we wouden eens wat anders, en hier hebben ze heerlijke POKE BOLS
in 3 smaken, wij hebben de KIP gehad

Datum van bezoek: juni 2018

13 juni 2018 beoordeeld

Ik wilde een bakje wokgroenten, zonder noodles of rijst. Dat kon, ik mocht zelfs 8 groenten uitkiezen! Lekker, kom maar door. Ik echter dezelfde hoeveelheid groenten als normaal bij rijst of noodles werd gedaan. Het was meer variatie (8 soorten), maar het werd in hetzelfde kommetje verzameld als voor alle andere bestellingen, de hoeveelheid groenten werd niet groter.
Het resultaat: een halfvol kartonnen bakje met groenten voor 6 Euro. Zeer teleurstellend.

De menukaart is sowieso onbegrijpelijk.

Datum van bezoek: juni 2018
22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak en goede bediening. Ruime keus uit lekker en gezond eten.
De wachtrij kan wel eens lang zijn als het druk is.

Datum van bezoek: januari 2018
17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fastfood restaurant waar je gezond kan eten. Helaas heeft het personeel het vaak vooral druk met elkaar..

Datum van bezoek: december 2017
6 juni 2017 beoordeeld

Samen twee collega's heb ik hier gegeten. Genoeg keus, snel en gezond! Je kunt er prettig zitten en het eten smaakt goed.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Eazie bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Eazie geweest? Deel je ervaringen!