“Goed eten voor weinig”
Beoordeling van Grieks Restaurant Plato

Grieks Restaurant Plato
Reserveren met
Grieks Restaurant Plato is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 683 van 4.699 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Amsterdam Nieuw-West
Beschrijving: In ons restaurant vindt u: De originele Griekse keuken met heerlijke gerechten . Een gezellige sfeer en regelmatige liveoptredens. Elke eerste zaterdag van de maand: Een live optreden van een Griekse dansgroep. Elke derde zaterdag: Een live optreden van een Griekse zanger(es) en/of muzikant. Wanneer u met de auto komt zijn er gratis parkeermogelijkheden. Wanneer u met het openbaar vervoer komt zijn wij goed bereikbaar met bus 69 en trams 7,13 en 14. Restaurant Plato is heel geschikt voor uw feest of receptie. Tevens verzorgen wij graag catering voor uw feesten of speciale gelegenheden op locatie. Wij willen u graag bedienen in ons restaurant.
8 augustus 2018 beoordeeld

Ik eet regelmatig (minimaal 1x per maand) bij dit restaurant. De Griekse familie is zeer gast vrij en ontvangt je altijd hartelijk. Uiteraard hoort daar een borrel voor en na bij.
Het eten is van goede kwaliteit, en het vlees zelfs van zeer goede kwaliteit. En helemaal als je de prijzen ziet. Hier kan je met twee personen uit eten en met gemak onder de 50 euro blijven.
Ik kan de mix souflakia aanraden.
Parkeren kan in de buurt en er zijn kinderstoelen aanwezig.

Datum van bezoek: augustus 2018

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al 30 jaar. Nog steeds met inmiddels volwassen kinderen. Met moeders. Met vrienden. En nog nooit iemand horen klagen.
Het is hier in een woord FANTASTISCH!!

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Titel zegt het al: we hebben hier heerlijk kunnen eten voor weinig geld en de bediening was super! Likeurtjes voor en na het eten van het huis en heel erg vriendelijk personeel die ervoor wilt zorgen dat je een heerlijke avond hebt. Een echte aanrader, wij gaan zeker snel een keer terug!

8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met familie heerlijk gegeten bij dit restaurant. Zeer smaakvolle gerechten geserveerd door vriendelijk personeel. Gekozen voor een diversiteit aan voorgerechten van zowel vega, vlees als vis. Hoofdgerecht bestond ook uit schotels met diverse vlees (gehakt, gyros, lamsvlees en stokjes met gegrilde vlees. De vissoorten bestonden uit garnalen, zalm, mosselen en inktvis. Bijna alles top muv de garnalen die te lang gegaard waren.

Zeker geschikt voor grotere groepen eters. Uitstekende en vriendelijke bediening.

1 mei 2018 beoordeeld

Het was er druk. Ze hadden een deel van het terras opgezet. We weden vriendelijk ontvangen. Het drinken kwam snel, het eten liet even op zich wachten. Een blik op de borden doet de wenkbrauwen fronsen. De frietjes waren op een hand te tellen. We hebben dit kenbaar gemaakt en moesten maar bijbestellen. We moesten daar ook, en niet een beetje, bijbetalen. Jammer, dit bezoek krijgt geen vervolg. Gelukkig was het zonnetje wel aangenaam .

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Grieks Restaurant Plato bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Grieks Restaurant Plato geweest? Deel je ervaringen!