“Prima kroeg”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt
Wijk: De Jordaan
19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kroeg om tot laat door te gaan. Net iets langer open dan andere kroegen in de Jordaan. Echte Amsterdamse gezelligheid.

21 november 2016 beoordeeld

Wat een bijzonder prettige atmosfeer hangt er in dit café. Je voelt je hier daadwerkelijk welkom door de klantgerichtheid en de attitude van de barmedewerkers. Het eten en drinken was voortreffelijk. De heerlijke en rijkelijk belegde broodjes maakten de lunch tot een moment van genieten. De prijs - kwaliteit verhouding is zeer goed. Zeker een absolute aanrader!

2 november 2016 beoordeeld

Toevallig ontdekt bij onze wandeling langs de Amsterdamse grachten. Tegenover het café ligt een boot met leuk terras. Het stoorde ons niet dat we de drankjes en eten zelf dienden te halen ( wegens stadsverordening geen service mogelijk). Leuk was dat we een timer meekregen, die ons verwittigde wanneer het eten klaar was. Lekker genoten op de boot van een heerlijk novemberzonnetje

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie, lekker eten en goed bier. Aanrader om even af te schakelen in de drukke omgeving. We hadden geluk dat het niet te druk was in de herfst.

26 april 2016 beoordeeld

leuk cafe, zeker in de zomer, als je hier buiten kunt zitten op het terras. Goede biertjes en lekkere broodjes.

Reizigers die café P96 bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In café P96 geweest? Deel je ervaringen!