“Eten op de boot”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt
Wijk: De Jordaan
2 november 2016 beoordeeld

Toevallig ontdekt bij onze wandeling langs de Amsterdamse grachten. Tegenover het café ligt een boot met leuk terras. Het stoorde ons niet dat we de drankjes en eten zelf dienden te halen ( wegens stadsverordening geen service mogelijk). Leuk was dat we een timer meekregen, die ons verwittigde wanneer het eten klaar was. Lekker genoten op de boot van een heerlijk novemberzonnetje

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie, lekker eten en goed bier. Aanrader om even af te schakelen in de drukke omgeving. We hadden geluk dat het niet te druk was in de herfst.

26 april 2016 beoordeeld

leuk cafe, zeker in de zomer, als je hier buiten kunt zitten op het terras. Goede biertjes en lekkere broodjes.

31 augustus 2015 beoordeeld

Een echt bruin cafétje aan de gracht, een van de oudste cafés van de Jordaan dat al gerund wordt door dezelfde familie sinds begin jaren '70. Fijn groot terras met uitzicht over de grachten. Laatst een BBQ gehad bij hun op de boot en toen een leuk gesprek gehad met de "moeder van het Café" die daar ook nog regelmatig helpt. Erg gezellig en voor iedereen toegankelijk café.

25 augustus 2015 beoordeeld

Zo niet Amsterdam's, met een ranzig buiten terras
Soort van studenten soos, alles aan elkaar geknoopt met het idee van, we maken een "Grand Cafe".
Niet een cafe waaraan je denk bij de Jordaan.

Reizigers die café P96 bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In café P96 geweest? Deel je ervaringen!