“Biertje drinken met mijn vader”
Beoordeling van Grannies

Grannies
Geclassificeerd als nr. 303 van 4.624 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Buiten zitten
Beschrijving: Een "huikamer- gezellige" lunchroom, waar vers gekookt en gebakken word, naar oud gebruik.
14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig een biertje en een wijntje drinken. Portie bitterballen erbij. Hapje uiterst smaakvol opgediend en verrukkelijk.
Bediening bescheiden, voorkomend, maar in voor een grapje. Heel fijne heren die deze zaak met verve runnen. Toiletten spic en span. Alles zeer verzorgd en schoon. Tijd geleden daar geluncht. Overheerlijk. En wederom tot in de puntjes verzorgd. Alles "home-made"door de eigenaren. Dagelijks soep, aan te bevelen. Geitenkaas tosti om de vingers bij af te likken. Prijzen heel schappelijk voor alles wat je krijgt. Kortom een aanrader. Buitenterras geeft heerlijk zicht op deze rustige buurt in Amsterdam waar genoeg levendigheid is. Zelfs op een zondag.

Datum van bezoek: januari 2018

7 juli 2017 beoordeeld

Partner weer helemaal happy met de onovertroffen uitsmijter en ik met de idem wortelsoep met quiche punt. Zo heerlijk koel op dit terras en zo heerlijk warm die gastvrijheid.

Datum van bezoek: juli 2017
    • Sfeer
29 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk op het terras gezeten voor koffie en lunch met een omelet. De hectiek van het plein is leuk om naar te kijken. We hadden gelukkig wel een luw hoekje uitgezocht.

De bediening is heel snel met de koffie en die is ook goed!

Datum van bezoek: juni 2017
1 januari 2017 beoordeeld

Bij Grannies is het altijd gezellig, en ze hebben er de heerlijkste taarten. Daarnaast ook prima tostis en broodjes. Ga vooral even langs voor koffie of lunch (ze zijn tot 17.00u open)

Datum van bezoek: december 2016
26 november 2016 beoordeeld

Het is een klein en knus lunchrestaurant, waar we fijn gezeten hebben en heerlijk gegeten hebben. Ze hadden verse linzensoep en verder namen we brood met de huisgemaakte tonijnsalade. Dat beviel prima. Met 2 personen en ieder een glas verse jus d'orange erbij waren we ca €30,- kwijt. Er is gratis wifi.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Grannies bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Grannies geweest? Deel je ervaringen!