“Meer dan alleen tearoom!”
Beoordeling van Grannies

Grannies
Geclassificeerd als nr. 303 van 4.624 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Buiten zitten
Beschrijving: Een "huikamer- gezellige" lunchroom, waar vers gekookt en gebakken word, naar oud gebruik.
29 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk op het terras gezeten voor koffie en lunch met een omelet. De hectiek van het plein is leuk om naar te kijken. We hadden gelukkig wel een luw hoekje uitgezocht.

De bediening is heel snel met de koffie en die is ook goed!

Datum van bezoek: juni 2017

1 januari 2017 beoordeeld

Bij Grannies is het altijd gezellig, en ze hebben er de heerlijkste taarten. Daarnaast ook prima tostis en broodjes. Ga vooral even langs voor koffie of lunch (ze zijn tot 17.00u open)

Datum van bezoek: december 2016
26 november 2016 beoordeeld

Het is een klein en knus lunchrestaurant, waar we fijn gezeten hebben en heerlijk gegeten hebben. Ze hadden verse linzensoep en verder namen we brood met de huisgemaakte tonijnsalade. Dat beviel prima. Met 2 personen en ieder een glas verse jus d'orange erbij waren we ca €30,- kwijt. Er is gratis wifi.

Datum van bezoek: november 2016
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Hollandse kaart met eerlijke prijzen in deze verrassend eigenwijs en gezellig ingerichte lunchroom! Harry en Will runnen met hart en ziel hun 'Grannies' en hebben ieder hun specialiteiten: van Oma's gehaktbrood tot appeltaart! Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2016
17 juni 2016 beoordeeld

Assortiment van eten is wat beperkt, en biedt niet wat je mag verwachten van een cafe gericht op ontbijt/brunch/lunch.

Datum van bezoek: april 2016
mik247, Eigenaar van Grannies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2016

Beste Heer, Mevrouw A.V.,
Dank voor uw bezoek aan onze lokale lunchroom op het Hoofddorpplein.
Met 43 lunchgerechten, sommige in combinatie, op onze kaart, kunnen wij ons moeilijk vinden in uw verslag over beperktheid van aanbod.
Vrijwel alle gerechten, zoals het brood, de stoofpotten, soepen, salades, quiches en sauzen, zijn huisgemaakt.
Daarnaast bieden wij een taart- en cake assortiment van minimaal 10 keuzes.
Ook deze zijn uit eigen bakkerij!

Lunchroom Grannies fungeert als een populaire ontmoetingsplaats in de Hoofddorppleinbuurt, voor zowel lokalen, zakenmensen, passanten en toeristen van de omgevende hotels en bnb's, in een huiskameromgeving.

Wij hebben geen affiniteit met de term 'café'.
Hooguit serveren we een flesje bier of schenken een glaasje Chardonnay, Rosé of Merlot om onze gerechten te complimenteren voor de lunch.

Wellicht bent U weer eens in de buurt om Grannies te ervaren.
MvG

Reizigers die Grannies bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Grannies geweest? Deel je ervaringen!