“Aanrader”

Grannies
Geclassificeerd als nr. 303 van 4.624 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Buiten zitten
Beschrijving: Een "huikamer- gezellige" lunchroom, waar vers gekookt en gebakken word, naar oud gebruik.
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Hollandse kaart met eerlijke prijzen in deze verrassend eigenwijs en gezellig ingerichte lunchroom! Harry en Will runnen met hart en ziel hun 'Grannies' en hebben ieder hun specialiteiten: van Oma's gehaktbrood tot appeltaart! Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2016

17 juni 2016 beoordeeld

Assortiment van eten is wat beperkt, en biedt niet wat je mag verwachten van een cafe gericht op ontbijt/brunch/lunch.

Datum van bezoek: april 2016
mik247, Eigenaar van Grannies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2016

Beste Heer, Mevrouw A.V.,
Dank voor uw bezoek aan onze lokale lunchroom op het Hoofddorpplein.
Met 43 lunchgerechten, sommige in combinatie, op onze kaart, kunnen wij ons moeilijk vinden in uw verslag over beperktheid van aanbod.
Vrijwel alle gerechten, zoals het brood, de stoofpotten, soepen, salades, quiches en sauzen, zijn huisgemaakt.
Daarnaast bieden wij een taart- en cake assortiment van minimaal 10 keuzes.
Ook deze zijn uit eigen bakkerij!

Lunchroom Grannies fungeert als een populaire ontmoetingsplaats in de Hoofddorppleinbuurt, voor zowel lokalen, zakenmensen, passanten en toeristen van de omgevende hotels en bnb's, in een huiskameromgeving.

Wij hebben geen affiniteit met de term 'café'.
Hooguit serveren we een flesje bier of schenken een glaasje Chardonnay, Rosé of Merlot om onze gerechten te complimenteren voor de lunch.

Wellicht bent U weer eens in de buurt om Grannies te ervaren.
MvG

7 september 2015 beoordeeld

Grannies wordt gerund door twee mannen met liefde voor lekker eten bereiden. We hebben genoten van de meatloaf, omelet en de soepjes. Alles wordt zelf bereid.

Datum van bezoek: augustus 2015
30 april 2015 beoordeeld

De perfecte balans tussen brood, ei, bacon en kaas! Met name het geweldige brood maakt het gerecht tot wat het is n.l. geweldig.

Datum van bezoek: april 2015
25 januari 2015 beoordeeld

Gezellige drukte in Lunchroom Grannies. De eigenaren runnen de zaak met passie. Leuk om te zien! Gezellig gekletst met een vaste gaste. Zij was zeer te spreken over Grannies. Naast ons werd een uitgebreide high tea voorbereid. Deze zag er smaakvol en goed verzorgd uit. Zelf een heerlijk broodje tune melt besteld en later een home made cheese cake. Genieten geblazen! Heerlijk gegeten en wat een prettige sfeer hangt er! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2015
    • Sfeer

Reizigers die Grannies bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Grannies geweest? Deel je ervaringen!