“Prachtige locatie”

DeLaMar Theater
Geclassificeerd als nr. 93 van 596 dingen om te doen in Amsterdam
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld

Erg mooi theater in hartje stad. Hele inrichting geeft een sjiek gevoel en alles is goed onderhouden. Je waant je even in een 5-sterren hotel. Super vriendelijk personeel. Echte aanrader.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op t puntje van mijn stoel gezeten, wat een super voorstelling. Personeel super vriendelijk. De ruimte tussen de stoelen mag voor mij iets meer

23 april 2018 beoordeeld

Mooi theater, genoeg beenruimte voor lange mensen, ruime stoelen.
Gratis garderobe. ruime entreehal en genoeg personeel voor de vragen en aanwijzingen

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooi theater. Intieme sfeer, goede akoestiek. Alles netjes onderhouden. Zeer goede voorstelling gezien. Leuk theater om weer eens terug te komen.

Bekijk meer beoordelingen
13 april 2018 beoordeeld

Naar de tentoonstelling Annie MG geweest. Show was een aanrader. Erg ontroerend maar ook grappig gebracht. Theater is mooi maar heeft echt te weinig dames toiletten, lange rijen voor aanvang. En van mij mag de beenruimte wel iets meer zijn tussen de stoelen, tijdens zo'n lange zit weet je op een gegeven moment niet meer hoe je lekker kunt zitten. Maar desalniettemin een erg mooie zaal met goede akoestiek.

Reizigers die DeLaMar Theater bekeken, bekeken ook

In DeLaMar Theater geweest? Deel je ervaringen!