“gave Pllek”

Geclassificeerd als nr. 329 van 4.476 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Amsterdam Noord en de eilanden zijn helemaal hip. Geweldige restaurant met heerlijk eten en prima bediening. Wij komen hier zeker terug!

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke hippe lounge plek om een biertje te drinken of een hapje te eten in een rauwe industriële omgeving in Amsterdam.
Prima relaxte sfeer ! Gerechten iets teveel vega , maar wel lekker. Ga hier niet naar toe voor de culinaire hoogstandjes maar voor sfeer en geweldig uitzicht ! Zowel overdag als in de avond ! Pond naar CS station is op loopafstand !
Bediening op z’n Amsterdams. Niet heel vriendelijk maar wel redelijk snel. Ik kom net uit Bali , daar zijn de mensen in de bediening zo vriendelijk en behulpzaam. Daar zouden wij nog veel van kunnen leren in de horeca en dan voel je je nog meer gast en het kost helemaal niets.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de veerboot +- 100m lopen en je bevindt je op een heerlijk plekje aan t water. Onwijs vriendelijk personeel en echt heerlijk gelunched. Wij gaan er vaker heen !

28 mei 2018 beoordeeld

Leuk industrieel vormgegeven concept, compleet met strandje aan het water geeft deze zaak een hippe en moderne uitstraling. Reserveren gaat makkelijk echter de ontvangst bij entree is slecht. Verder veel kabaal, muziek staat hard, slecht meubilair, op elkaar gepropt. De menukaart is klein van inhoud met veel aandacht voor vegetarische en biologische producten. Bediening is redelijk, vooral studenten. Eten was heerlijk en van goede kwaliteit, smaak was prima maar voor de kleine porties die je krijgt is de prijs veels te hoog. Overweeg je kleine kinderen mee te nemen dan zou ik dit je ten zeerste afraden. Deze zaak zal toch meer aandacht moeten besteden aan de klant (service) want al beschik je over een toplokatie kan slechte klantgerichtheid je opbreken.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2e Pinksterdag 10:00 uur. Voordat terras volliep en muziek begon prima koffie en daarna lunch. Bediening was alert ook toen het terras en strand druk begonnen te worden. Vegan broodje en smoothie erg lekker. Prijs OK voor deze hippe en mooie pllek!

Reizigers die Pllek bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Pllek geweest? Deel je ervaringen!