“Perfecte prijs/kwaliteit verhouding”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Lunch, Ontbijt
Wijk: Centrum
6 maart 2017 beoordeeld

Het restaurant is gezellig en knus en we werden snel geholpen. De drankjes werden snel geserveerd en de toasties ook! De toasties waren erg vullend en smaakvol, in verhouding met de prijs helemaal perfect.

Schrijf een beoordeling

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke lunchroom
Gezellige sfeer, in het onderste gedeelte van een herenhuis...wel continue vol!
Heerlijk toasties. Komen zeker nog eens een keertje terug!!

29 december 2016 beoordeeld

Vlotte bediening , lekker en gezond, keuze uit verschillende soorten brood . The legend is een aanrader

28 november 2016 beoordeeld

Bijna 8 euro voor zeer simpele broodjes. Ik snap dat het centrum Amsterdam is maar dit vond ik wel heel extreem.

17 november 2016 beoordeeld

Super gezellige sfeer. Leuke bediening en de lekkerste cheesecake! Leuk plekje voor een date of gezellig met een vriend/vriendin

Reizigers die Toastable Koningsplein bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Toastable Koningsplein geweest? Deel je ervaringen!