“Ladies of Soul”

Ziggo Dome
Geclassificeerd als nr. 38 van 574 dingen om te doen in Amsterdam
Attractiegegevens
7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kaartjes gewonnen bij de postcode loterij voor deze dames. Ziggodome ben ik vaker geweest en het is een prachtige aanwinst voor concerten ed. Akoestiek is top, je voelt je een onderdeel van het hele gebeuren. Alles goed voor elkaar wat betreft, kluisjes, toiletten en eet en drink gelegenheid. Vlakbij station Arena, dit is ideaal De ladies of soul waren geweldig!!!

1 maart 2017 beoordeeld

Ondanks de drukte stroomt alles goed door. Goede plaats bewijzerig. Op de tweede ring is het prima vertoeven. Voldoende horeca en toiletten aanwezig. Goed systeem met consumptie bonnen/muntjes. Indien je hiervan iets over hebt, zijn deze bij de kassa weer te verzilveren. Geldt ook voor verlopen muntjes.

20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was ondertussen de tweede keer dat we de Ziggo Dome bezochten. Aangezien we in Belgie wonen en meestal in Antwerpen naar Sportpaleis gaan. Maar het Sportpaleis kan heel veel leren van de Ziggo Dome. Is de mooiste concertzaal wij al geweest zijn de laatste jaren. Mooi aanbod van deftig eten en drinken. Meer dan genoeg GRATIS toiletten (in sportpaleis zijn deze betalend). Fantastische lederen zitjes in de zaal. Geen goedkope plastic seats.

20 februari 2017 beoordeeld

Super gebouw, goede zitplaatsen, heel goede organisatie en service. Heel gemakkelijk om te betalen met jetons, deze zijn aan te kopen in automaten en te betalen met contant en pinpas. Super ervaring

Bekijk meer beoordelingen
18 februari 2017 beoordeeld

Ruim opgezet met leuke winkels en eettentjes. Genoeg om uit te kiezen. Dichtbij het OV zoals de trein en Metro.

Reizigers die Ziggo Dome bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Ziggo Dome geweest? Deel je ervaringen!