“Mcflurry”

McDonalds Schiphol Airport
Geclassificeerd als nr. 1.937 van 4.441 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Fastfood
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mac is altijd goed voor een late night Mcflurry. Je moet er niet teveel van verwachten maar prijs/kwaliteit is verder prima

15 april 2018 beoordeeld

Op zoek naar een smoothie dan toch maar bij McDonalds geweest.
Plenty personeel was druk met elkaar aan het keuvelen, en maar eentje die de bestellingen opnam. Zelden zo'n zootje, ongeinteresseerd geregeld gezien. Oh, ja één keer bij het Ibis Hotel vlakbij de Arena. Een ellenlange wachtrij dus. Uiteindelijk was ik aan de beurt. De jongedame aan de balie verstond amper Nederlands (?!) en bij het afrekenen was dan ook het verkeerde besteld. Paniek. Eerst moest er iemand met een pasje komen om het geld cash (?!) terug te geven (Ik had gepind). Vervolgens opnieuw besteld en cash weer overhandigd. Mijn eigenlijke bestelling was een stuk goedkoper, dus nu zat ik met een handvol kleingeld, wat ik juist wilde voorkomen. Ondertussen kwam er een collega van haar aanlopen met de foutieve bestelling, want dat was natuurlijk niet gecorrigeerd......
Als ik kijk naar wat er aan "personeel" rondhing, naar de houding en het gedrag, dan kan ik me niet voorstellen dat iemand deze mensen ooit heeft aangenomen,
Ondertussen was de wachtrij verder gegroeid tot zo'n 30 (!) personen. Verbijsterend, onvoorstelbaar, te gek voor woorden.

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Franse frietjes angus burger, vette handen dat soort werk. Ach de formule doet het kennelijk goed. Of je het ook echt wil....

7 november 2017 beoordeeld

Personeel erg onvriendelijk bij deze McDonalds. Echt een schande voor het merk. Ronduit schofterig gedrag, en daar zouden ze niet mee mogen weg komen. Ondanks dat toch druk daar, maar het vreten is goedkoop en snel.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel en gasten wedijverden tijdens mijn bezoek om het meest naargeestig te zijn. Lange wachttijden.

Reizigers die McDonalds Schiphol Airport bekeken, bekeken ook

Schiphol, Haarlemmermeer

Schiphol, Haarlemmermeer
Amsterdam, Noord-Holland

In McDonalds Schiphol Airport geweest? Deel je ervaringen!