“inventieve cocktails”

Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Centrum
20 augustus 2017 beoordeeld

Mooie cocktailbar met lekkere en interessante cocktails.
Gewoonlijk ben ik niet zo'n fan van de barman die "vernieuwend" wilt zijn, maar gelukkig staat er een degelijke old fashioned op de kaart. Ook waren de chocolade en framboos- en ook de bosbes-vlier cocktails een interessante zaak.
Ik moet toegeven dat het ontbreken van een paar klassiekers op de kaart wel een gemis was- vandaar de stap onder 5/5.
goede zaak vond ik wel de inbegrepen spa bij elke cocktail.

Ik moet zeggen dat we zeer correct benaderd zijn, en het wachten op het terras stoorde ons niet, omdat we terwijl gewoon bediend werden en het al bij al een mooie avond was.

De wrevel over de "huisregels" en het deurbeleid dat ik in de vorige recensies lees, kan ik in ieder geval niet beamen, maar wel ergens begrijpen.
Hoewel de regels grotendeels begrijpelijk of vanzelfsprekend zijn, vond ik het nogal pretentieus van ze zo expliciet op de eerste pagina van de kaart te zetten.

al bij al een leuke avond!

Schrijf een beoordeling

13 maart 2017 beoordeeld

Zielig deurbeleid, zaak halfvol en dan 2 keurige stellen wegsturen op zaterdagmiddag,door een man met een mal petje ( zielig figuur ).
Niet klantvriendelijk en niet geloofwaardig.

12 maart 2017 beoordeeld

Nog nooit zo'n uitgebreid menu met cocktails gezien! Heel moeilijk om een keuze te maken, dus probeer je met graagte van alles.
Het eten bestaat uit zeer kleine porties, er wordt uitgelegd dat je het beste 2 of 3 porties kunt bestellen. Maar dan nog vond ik de hoeveelheid erg tegenvallen.
De cocktails zijn absoluut geweldig!

13 december 2016 beoordeeld

geweldig lekker zombie en show my your tattoo gedronken met mijn vriendin
leuk personeel en goede sfeer
en keuken is ook lekker maar daar kwam ik niet voor dit keer

23 november 2016 beoordeeld

Beste coctail en een gedeelte sfeer, de service is erg attent en vriendelijk, een aanrade voor een leuke avond.

Reizigers die Tales and Spirits bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Tales and Spirits geweest? Deel je ervaringen!