“Koffie ”

Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Koffie met appeltaart besteld, groot op bord buiten 6.50 x 2 is dertien euro en geen veertien euro, men rekent gewoon een euro extra. Wegblijven dus.

16 april 2018 beoordeeld

Geen aanrader. We werden op de eerste plaats niet hartelijk ontvangen. Vervolgens werd er niet meegedacht aan een oplossing voor een voucher die niet in ontvangst genomen kon worden. We zijn weg gegaan en niet van plan er ooit nog terug te komen.

5 april 2018 beoordeeld

Deze middag hier gaan lunchen met 4 waaronder 2 kids. We hadden een mannelijke ober die heel goed en leuk omging met hen. Eten besteld bij hem en alles werd doorgegeven. Kort daarna kwam hij met een koffie voor een andere tafel. Deze was echter verkeerd en hij zei tegen mijn man dat hij deze mocht hebben. Leuk! Eten kwam aan. Niet super, maar wel ok. Wel aan de koude kant. Mijn man wilde na het eten de rekening vragen maar onze ober zag hij niet. Dus vroeg hij de rekening aan een vrouwelijke collega. Deze zag de lege koffie tas staan en rekende ze ook aan. Toen mijn man melde dat hij deze gekregen had wegens een foutje en dat we deze niet wensten te betalen, zei ze gewoon "dan had u de koffie niet moeten opdrinken". Echt schandalig! Zaken die je weg geeft, reken je niet aan! Dit doe je niet en je geeft al zeker zo geen onbeschofte reactie. Hier wegblijven is de boodschap!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele slechte service, ik zou m'n vriendin roepen om daar iets te eten en moest direct €1 betalen voor wc terwijl we er gingen eten.

16 januari 2018 beoordeeld

Het restaurant heeft verschillende niveau’s wat erg leuk is en sfeer geeft.
De toiletten zijn abominabel qua niveau.
Die zou ik dus overslaan.
Wij hadden een bon voor een drie menu en voor ons was daardoor de prijs/kwaliteit verhouding dik in orde.
Als ik echter de prijzen van de kaart had moeten betalen had ik een stuk negatiever geweest, want het is echt overpriced.

Bediening wel buitengewoon vriendelijk maar inrichting redelijk gedateerd.

Bedank M.E. v

Reizigers die Café Ovidius bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Café Ovidius geweest? Deel je ervaringen!