“Hollandse nieuwe.”

Keukens: Nederlands
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie verse vette nieuwe haring. Vrij lange rij maar het is het wachten zeker waard. Geen graatjes! Wat ik heel belangrijk vind bij vis.

Datum van bezoek: juni 2017

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Schoon en frisse uitstraling. Geldt ook voor de medewerkers. Keurig schoongemaakt. Eventueel met een uitje en een stukje zuur.

€3,50 is niet goedkoop maar dat mag de pret niet drukken

Datum van bezoek: juni 2017
8 februari 2017 beoordeeld

Serieus heerlijke vis en in het bijzonder de haring en broodjes paling!! Snel en vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2017
27 januari 2016 beoordeeld

Als Nederlanders leven wij al jaren in het buitenland en de enige keer dat wij in de gelegenheid zijn om "verse haring" te eten is tijdens de jaarlijkse receptie georganiseerd door de Nederlandse Ambassade in het land waar wij vertoeven en tijdens een jaarlijks bezoek aan Amsterdam. Tot nu toe vonden wij de "verse" haring van Frens gewoonweg de beste......niet alleen de haring zelf maar ook de uiterst vriendelijke bediening (er is altijd een lach en een verhaal) en de presentatie van de haring met "condiments". De rij wachtenden voor deze haring "tent" is een bewijs van de kwaliteit!

Datum van bezoek: december 2015
6 november 2015 beoordeeld

Voor een (snelle) haring midden in de stad moet je bij Frens Haringhandel zijn. Zuur en ui zijn ook altijd lekker fris. Doen!

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Frens Haringhandel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Frens Haringhandel geweest? Deel je ervaringen!