“De Beste Haring in Amsterdam”
Beoordeling van Frens Haringhandel

Frens Haringhandel
Geclassificeerd als nr. 136 van 4.658 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
27 januari 2016 beoordeeld

Als Nederlanders leven wij al jaren in het buitenland en de enige keer dat wij in de gelegenheid zijn om "verse haring" te eten is tijdens de jaarlijkse receptie georganiseerd door de Nederlandse Ambassade in het land waar wij vertoeven en tijdens een jaarlijks bezoek aan Amsterdam. Tot nu toe vonden wij de "verse" haring van Frens gewoonweg de beste......niet alleen de haring zelf maar ook de uiterst vriendelijke bediening (er is altijd een lach en een verhaal) en de presentatie van de haring met "condiments". De rij wachtenden voor deze haring "tent" is een bewijs van de kwaliteit!

Datum van bezoek: december 2015

6 november 2015 beoordeeld

Voor een (snelle) haring midden in de stad moet je bij Frens Haringhandel zijn. Zuur en ui zijn ook altijd lekker fris. Doen!

Datum van bezoek: oktober 2015
23 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd als ik de buurt van het Koningsplein effe een harinkie happen, vers van het mes. Voor de liefhebber ( is aan mij niet besteedt) ui en zuur erbij.

Hewy R, Eigenaar van Frens Haringhandel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2014

Beste Jacobzoon,

Bedankt voor de positieve review!

We vinden het erg leuk om te horen dat u heeft genoten van de haring zonder ui en zuur. Natuurlijk is en blijft dat de meest echte manier om een Hollandse Nieuwe te proeven!

Graag tot ziens.

-Frens Haring

27 mei 2014 beoordeeld

Ik kom bij Frens regelmatig een harinkje pikken. Ik kan niet wachten tot de Hollandse Nieuwe er weer is! Goede kwaliteit en lekker. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: mei 2014
Hewy-FrensHaring, Eigenaar van Frens Haringhandel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2014

Hallo Edith,

Leuk om te zien dat je ons ook hier hebt weten te vinden!
Nog even wachten en de Nieuwe is er weer, met dit voorjaar moet dat een uitstekende kwaliteit worden (hopen we!)

Tot volgende week!

-Frens Haring

27 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

De mensen die daar werken zijn er behulpzaam na het eten van een lekker visje gaven ze ons ook informatie over een aantal 'hot spots' in amsterdam. Wij komen zelf uit groningen. We zijn de dag erna nog even langs geweest om ze nog even te bedanken. Tot een volgende keer...we komen zeker terug!!!

Hallo,

Ontzettend bedankt voor de beoordeling! We herinneren jullie nog zeker!
We zijn blij dat we jullie hebben kunnen helpen met wat tips. Hopelijk hebben jullie nog tijd gevonden om het Begijnhof een bezoekje te brengen.

Hopelijk tot snel!

- Frens Haring

Reizigers die Frens Haringhandel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Frens Haringhandel geweest? Deel je ervaringen!