“Lekker en vriendelijk”
Beoordeling van Grand Café Hermes

Grand Café Hermes
Reserveren met
Grand Café Hermes is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 392 van 4.596 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Europees, Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 september 2018 beoordeeld

Na een vermoeiende dag in Amsterdam zochten we een eetgelegenheid in de buurt van ons hotel en kwamen we bij grand café Hermes uit tegenover het station .
Het eten was er lekker ( hamburgers en ribbetjes ) , echt zoals het hoort .
Het personeel zeer vriendelijk en professioneel. Alles verliep er zeer vlot . Ook al was het terras helemaal vol . Echt een aanrader .
Enige bemerking : we hebben de indruk dat de Nederlandse taal in Amsterdam als een dialect wordt beschouwd , je wordt er overal in het Engels aangesproken.

20 augustus 2018 beoordeeld

Aardige bediening, goed eten en drinken. En bovenal gezellig.

Laatst had ik hier een feest. Tip top geregeld! Applaus voor iedereen.

29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lady s steak was wel lekker en voor 17 euro. De frietjes waren zeer smaakvol, echter de groente kwam vkgs mij uit de magnetron. Echt anders gaan doen, want die zijn niet eetbaar. Maar goed, voor 17 euro buikje lekker gevuld.

kasboek1, Eigenaar van Grand Café Hermes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2018

Dear Guest
Thank you very much for taking the time to write a review for us.
We hope to see you again.
The Hermes Crew wishes you Happiness and Love.
Thanks Peter Hermes

30 mei 2018 beoordeeld

Goed eten voor een goede prijs, zeker de moeite waard. Lekker bier en hapjes ... ook gezellig om met collega’s even na het werk iets te gaan drinken. Vlakbij het station dus makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer

kasboek1, Eigenaar van Grand Café Hermes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft vrij gemaakt
om deze beoordeling te schrijven.
We hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons Grandcafé.
Vriendelijke groeten van de Hermes Crew
Peter Hermes

12 april 2018 beoordeeld

Heel leuke gezellige plaats. We hebben genoten van de super malse Lady Steak! Een echte aanrader!
Super vriendelijk personeel!

kasboek1, Eigenaar van Grand Café Hermes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft vrij gemaakt
om deze beoordeling te schrijven.
We hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons Grandcafé.
Vriendelijke groeten van de Hermes Crew
Peter Hermes

Reizigers die Grand Café Hermes bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Grand Café Hermes geweest? Deel je ervaringen!