“Lekker degelijk eten”
Beoordeling van Grand Café Hermes

Grand Café Hermes
Reserveren met
Grand Café Hermes is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 401 van 4.472 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Europees, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Goed eten voor een goede prijs, zeker de moeite waard. Lekker bier en hapjes ... ook gezellig om met collega’s even na het werk iets te gaan drinken. Vlakbij het station dus makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer

kasboek1, Eigenaar van Grand Café Hermes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

12 april 2018 beoordeeld

Heel leuke gezellige plaats. We hebben genoten van de super malse Lady Steak! Een echte aanrader!
Super vriendelijk personeel!

kasboek1, Eigenaar van Grand Café Hermes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018

25 februari 2018 beoordeeld

Ziet er klein uit, maar toch gezellig. Mooi strak en modern ingericht.
Eten was goed, prettige bediening, bij drukte wat langer wachten, maar geen problemen.

22 februari 2018 beoordeeld

Als gast in het tegenovergelegen HI Express hotel was ik op zoek naar een restaurant niet te ver weg. Hermes ligt er precies tegenover dus de keus was snel gemaakt.

Leuke kaart, niet te moeilijk. Vriendelijke ontvangst. Was aardig vol dus blij dat er nog net een tafel voor 2 beschikbaar was.

Vriendelijke bediening. Kozen de Wiener Schnitzel en spare-ribs.

Beide vleesgerechten waren goed bereid. De bijgerechten hadden weliswaar ietsje meer gekund. Zo waren de gebakken aardappel stukjes te tellen ( 9 partjes) en ook het kleine schaaltje friet was net aan genoeg wellicht voor mij. Weggooien is zonde, maar dit mocht toch wel een ietsje meer zijn. Fijn is wel dat er zonder te vragen, een bordje komt met zakjes mayonnaise en ketchup.
De extra bestelde gemengde salade was vers, maar miste wel een beetje smaak...de dressing bleek op de bodem van het bord ietsjes aanwezig en de sla zelf bleek fijn gesneden....mijn voorkeur gaat uit naar sla te scheuren behalve ijsbergsla..die kun je gerust snijden. Maar alle andere slasoorten gewoon met de handen wat grof scheuren.
De op het bord geserveerde warme groenten waren ok, al mocht daar naar mijn mening ook wel iets meer met 'op smaak brengen' gewerkt worden om deze wat meer body te geven.
De wijn was prima, de fles water werd ook snel geserveerd.
Al met al een goed adresje voor een schappelijke prijs. Rond de € 70 kwijt voor 2 hoofdgerechten, fles wijn en een koffie/cognacje. Je kan het slechter treffen in Amsterdam.

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mixed grill was best een grote portie. Maar het is gelukt om alles op te eten. Het was heerlijk. Ga zo door zou ik zeggen.

Reizigers die Grand Café Hermes bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Grand Café Hermes geweest? Deel je ervaringen!