Vandaag geopend: 12:00 - 02:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top café

Heerlijk poolen in dit café, leuk personeel , goede muziek en leuk publiek! Ik ben hier heengegaan ... meer lezen

Beoordeeld op 5 december 2019
Hidde V
Amsterdam, Nederland
via mobiele applicatie
poolen

beste pool cafe van amsterdam. Daarnaast niet duur en toch midden in het centrum. Top personeel ... meer lezen

Beoordeeld op 13 november 2019
Adventure239648
Nederland
Lees alle 74 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf US$ 33,42
vanaf US$ 17,29
vanaf US$ 21,89
vanaf US$ 24,20
Beoordeeld op 5 januari 2019 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening, goede mix van touristen en local (Amsterdammers). Hebben naast de pooltafels, soulebaken,bordspelen,dart. Er hangt een Goede sfeer met leuke bezoekers. Ook geschikt om voetbal te kijken. Voor groepen of voor gewoon met 2 man/vrouw. In de weekenden gezellig druk.

Datum van activiteit: januari 2019
Rob R, General Manager van The Poolbar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2019

Wat fijn om te horen dat je een leuke avond hebt gehad . Leuk dat je zoveel van onze spellen gespeeld hebt,
We hopen je snel weer te zien .

Beoordeeld op 6 februari 2018

In het weekend druk dus meestal moet je een uur wachten voor dat je kan poolen. Maar je kan je prima vermaken met verschillende spellen. Mensen van de bar altijd aardig! Ik kom hier graag

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Rob R, General Manager van The Poolbar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Hey Sonja , in het weekend is er helaas een lange wachtrij , dit ook omdat je bij ons geen tafel kan reserveren . we zijn blij dat je het ondanks de wachtrij toch altijd naar je zin hebt bij ons . zie je snel aan de bar . Gezellig!!

Beoordeeld op 4 januari 2018

Deze kroeg ziet er mooi en schoon uit, en het is ook nog eens echt ouderwets gezellig!
Het personeel is vriendelijk en netjes, spreken ook goed Engels.

Dit is zeker een aanrader, je kan er ook prima poolen.

Datum van activiteit: december 2017

Hey Nick , ouderwets gezellig vind ik een hele mooie beschrijving van de Poolbar . Zie je snel aan de bar .

Beoordeeld op 10 januari 2017 via mobiele applicatie

Had een hoogtepunt van het weekend met buitenlandse vrienden moeten worden, echter ruim twee uur moeten wachten voor als zevende in wachtrij er een pooltafel beschikbaar kwam... pfff... tijd gedood met biertjes en spelletjes....leuke bar personeel

Datum van activiteit: januari 2017

Hey Harry . helaas kan je bij ons inderdaad geen reservering voor een tafel maken . Wel is het mogelijk om als je met een verjaardag of feestje komt het zithoekje links van de bar te reserveren . Fijn dat je het ondanks het lange wachten toch leuk hebt gehad.

Beoordeeld op 29 april 2015

Een gezellige, sfeervolle en typisch Amsterdamse bar. Echt een aanrader! Het was een topavond met leuke mensen.

Datum van activiteit: april 2015