“Wat een verrassing!”
Beoordeling van Senses Restaurant

Senses Restaurant
Reserveren met
Senses Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 20 van 4.136 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Internationaal
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Bij Senses by Lars Bertelsen worden onconventionele en creatieve gerechten bereid, gemaakt van dagelijks verse en waar mogelijk duurzame ingrediënten. Het keukenteam maakt jouw gerechten klaar in de open keuken binnen het moderne en stijlvolle restaurant binnen de beroemde grachtengordel van Amsterdam. Laat je zintuigen prikkelen en ga voor het onverwachte. Maak een keuze uit het wekelijks wisselende 3 tot 6 gangen verrassings menu. Laat je leiden door de vijf zintuigen en ga op ontdekkingsreis. Chef Lars Bertelsen en zijn team kijkt ernaar uit jou van een tintelend en oogstrelend culinaire beleving te voorzien!
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het menu is steeds een verrassingsmenu. Het is dus afwachten wat de avond zal brengen. De gerechten waren allemaal een streling voor het oog en de smaakpapillen. De aangepaste wijnen waren perfect gekozen bij de gerechten. Kortom, een topavondje!

20 juni 2017 beoordeeld

Op 18 juni 2017 met mijn dochter gedineerd bij restaurant Senses! Vooraf op het terras een aperitief gedronken vergezeld door verschillende amuses. Daarna binnen in het restaurant aan tafel bij het raam met uitzicht op de Vijzelstraat. We kozen voor het 6 gangen verrassingsmenu vergezeld door een bijpassend wijnarrangement. Elk gerecht verrassend en mooi van structuur en textuur! Evenals de bij elke gang geschonken mooie en bijzondere wijnen! En de tussengerechten zorgen voor een aangename pauze. Het geheel verzorgd door vrolijke, vriendelijke en uiterst correcte bediening. We hebben genoten van een zeer plezierige Vaderdagdiner! Met dank aan chef Lars Bertelsen en zijn brigades!

29 mei 2017 beoordeeld

Het is altijd een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg als je in een grootstad op zoek gaat naar een geschikt restaurant waarin 6 foodies aan hun trekken kunnen komen tijdens een citytrip. We kozen voor het 6 gangen menu en lieten ons verrassen door de chef. De gerechtjes waren mooi en lekker ! Hier en daar ontbrak nog een beetje extra kruiding maar anders valt er zeker niets negatiefs te vertellen.De bediening was uitstekend en de sommelier Laura kon onze wijnkeuze oprecht toejuichen ! Een echte aanrader voor iedereen die kan genieten van lekker eten ! Proficiat voor het volledige team....Ps: De Susumaniello Serre was Top

8 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeerlijk! Verassende gerechten. Miste een klein beetje pit, maar verder heerlijk, zeker aan te raden!

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

6 gangen verrassingsmenu, eten was super lekker!!! Alles was een verrassing, het eten, goede service en de kookkunsten van de chef! Mijn complimenten. Na het eten voelde het voor mij echt als een avondje uit! Ik heb genoten, dank je wel Senses en tot de volgende keer :-).

Reizigers die Senses Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Senses Restaurant geweest? Deel je ervaringen!