“Toppie”
Beoordeling van Senses Restaurant

Reserveren met
Senses Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Internationaal
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Bij Senses by Lars Bertelsen worden onconventionele en creatieve gerechten bereid, gemaakt van dagelijks verse en waar mogelijk duurzame ingrediënten. Het keukenteam maakt jouw gerechten klaar in de open keuken binnen het moderne en stijlvolle restaurant binnen de beroemde grachtengordel van Amsterdam. Laat je zintuigen prikkelen en ga voor het onverwachte. Maak een keuze uit het wekelijks wisselende 3 tot 6 gangen verrassings menu. Laat je leiden door de vijf zintuigen en ga op ontdekkingsreis. Chef Lars Bertelsen en zijn team kijkt ernaar uit jou van een tintelend en oogstrelend culinaire beleving te voorzien!
11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk en tof restaurant. Een aanrader voor culinaire fanaten die zichzelf eens lekker willen laten verwennen!! De bediening is ongelooflijk vriendelijk en bijna je beste vriend(in) ons zien ze hier zeker terug!!

Schrijf een beoordeling

1 maart 2017 beoordeeld

In een omgeving waar je het niet onmiddellijk verwacht worden we welkom geheten door een vriendelijke jongedame. Onze jassen worden aangenomen en achter ons weggehangen, we mogen zelf een plaatsje uitkiezen in de gezellig volle zaak. De lichten staan op een aangename sterkte (niet te donker, niet te licht) en het interieur is minimaal in aardetinten geschilderd. Toiletten zijn op het gelijkvloers in het hotel (eraan verbonden) te bezoeken. Ze waren proper zonder meer.
We krijgen de indruk dat men in dit restaurant niet echt gehaast is want het wachten op de kaart, woordje uitleg en aperitiefje duurt langer dan men eigenlijk verwacht in dit soort zaken. Uiteindelijk krijgen we het voorstel voor een glaasje water. Er werd ons gevraagd of we al een aperitiefje wensten, doch de kaart en de voorstellen voor aperitief bleven achterwege. we dienden zelf te vragen welke aperitieven er waren. Een Gin op basis van Monkey 47, kon men ons niet geven, het werd dan maar een Hendricks gin... en of ik hier nog iets bij wilde? ja natuurlijk, een tonic aub ! na enige tijd krijgen we onze aperitief en een woordje uitleg bij de manier van werken. Plots staat daar nog een dienster aan onze tafel mét de menu kaarten ... Eerst lang wachten en de belofte dat er een extra gang zal geserveerd worden op hun kosten (gezien het lange wachten) en dan een dubbele bediening ... dit roept zware beloftes op. De commentaren van onze omringende tafelgenoten zijn levendig en scheppen hoge verwachtingen. Er wordt ons aangeraden om bijpassende wijnen te nemen bij de 4 gangenmenu. En inderdaad, heerlijke wijnen, gekozen door Thierry worden geserveerd bij elke gang (uitzondering was het genre 'lambrusco'likeurwijntje met kersenaroma bij het dessert). De amuses & gerechtjes waren allemaal heerlijk, mooi gepresenteerd en geserveerd met de glimlach en vrolijke praatjes. Er werd ons gevraagd naar de favoriet van de avond : zeker de forel op 3 wijzen, een echte aanrader. Hoewel de gevulde kip (succulent!) ook een hit was. De afsluiter was een verrassing op basis van drop. De wijn, geserveerd bij het dessert was minder mijn smaak, waarbij de ober voorstelde het op zijn rekening te proberen met het dessert : uiteraard ... we namen immers het wijnarrangement... Ook van de beloofde extra gang, (of reductie op de rekening) was geen sprake meer... een extra drankje konden we eventueel nog krijgen nadat we een allusie maakten op alle gemaakte beloftes .... Besluit : mooie zaak zonder franjes, heerlijke verrassende zaken gegeten, lekkere wijnen gedronken, wees echter authentiek en heb oog voor details (wijn / water bijschenken/...) je gasten mogen immers niet ervaren dat er wat zaken moeizamer gaan. Voor een kleine 200€ hebben we een 4 gangenmenu met aangepaste wijnen en 2 flessen water gekregen, voor 2 personen.

24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor een lunch bij Senses geweest.
Goede prijs/kwaliteit verhouding, heerlijke smaken en een leuke bediening. Aanrader voor lunch en diner, zowel zakelijk als privé een leuke plek.

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 avonden afgehuurd voor een diner met zakenrelaties. Er was geen menu kaart dus een complete verrassing. Ik kan niets anders zeggen dan dit geweldig was met heel aardig en gastvrij personeel ! Lovende woorden van onze gasten ook. De 2e avond van hetzelfde mogen genieten.
Top !

Taco v, Eigenaar van Senses Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Hi Jessy,

Bedankt voor je geweldige review, het was voor ons ook een leuke ervaring om dit voor jullie te doen.

We hopen jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Patty van der Meer

10 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een tijdje geleden samen met mijn vriend bij Senses geluncht. In één woord geweldig! De presentatie van de gerechten op het bord en de combinatie van de verschillende smaken is super! Hele gastvrije bediening, die precies weten hoe zij de mensen een prettig gevoel moeten geven. Een echte aanrader voor iedereen!

Hi Omaira,

Bedankt voor je geweldige review, het is een groot plezier om te lezen hoe jullie het naar de zin hebben gehad bij ons.

Ons menu veranderd met grote regelmaat, mocht je weer eens bij ons willen lunchen neem dan gerust direct contact met ons op.

Met vriendelijk groeten,

Patty van der Meer

Reizigers die Senses Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Senses Restaurant geweest? Deel je ervaringen!