“Leuke bediening, inrichting en gerechten”
Beoordeling van Senses Restaurant

Reserveren met
Senses Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Internationaal
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Bij Senses by Lars Bertelsen worden onconventionele en creatieve gerechten bereid, gemaakt van dagelijks verse en waar mogelijk duurzame ingrediënten. Het keukenteam maakt jouw gerechten klaar in de open keuken binnen het moderne en stijlvolle restaurant binnen de beroemde grachtengordel van Amsterdam. Laat je zintuigen prikkelen en ga voor het onverwachte. Maak een keuze uit het wekelijks wisselende 3 tot 6 gangen verrassings menu. Laat je leiden door de vijf zintuigen en ga op ontdekkingsreis. Chef Lars Bertelsen en zijn team kijkt ernaar uit jou van een tintelend en oogstrelend culinaire beleving te voorzien!
24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor een lunch bij Senses geweest.
Goede prijs/kwaliteit verhouding, heerlijke smaken en een leuke bediening. Aanrader voor lunch en diner, zowel zakelijk als privé een leuke plek.

Schrijf een beoordeling

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 avonden afgehuurd voor een diner met zakenrelaties. Er was geen menu kaart dus een complete verrassing. Ik kan niets anders zeggen dan dit geweldig was met heel aardig en gastvrij personeel ! Lovende woorden van onze gasten ook. De 2e avond van hetzelfde mogen genieten.
Top !

Taco v, Eigenaar van Senses Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Hi Jessy,

Bedankt voor je geweldige review, het was voor ons ook een leuke ervaring om dit voor jullie te doen.

We hopen jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

10 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een tijdje geleden samen met mijn vriend bij Senses geluncht. In één woord geweldig! De presentatie van de gerechten op het bord en de combinatie van de verschillende smaken is super! Hele gastvrije bediening, die precies weten hoe zij de mensen een prettig gevoel moeten geven. Een echte aanrader voor iedereen!

Hi Omaira,

Bedankt voor je geweldige review, het is een groot plezier om te lezen hoe jullie het naar de zin hebben gehad bij ons.

Ons menu veranderd met grote regelmaat, mocht je weer eens bij ons willen lunchen neem dan gerust direct contact met ons op.

Met vriendelijk groeten,

30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist met mijn vriend gaan eten bij senses te Amsterdam, buiten de vriendelijke ontvangst krijg je hier een goede en indien gewenst een brede uitleg over de samenstelling van de gerechten en/of producten. De gerechten zelf waren zeer goed op smaak alsook verrassend creatief! Een echte aanrader!

22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer bij Senses Restaurant gegeten. Ook de tweede keer, zeer goed verrast met heel lekker en oogstrelende gerechten.

Dit restaurant heeft een enorme passie om superlekker eten te bedenken, bereiden en te serveren met 100% oog voor de klant hoe je het ervaart. Tot de volgende keer!

Taco v, Eigenaar van Senses Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2017

Hi Alwin,

Bedankt voor je mooie review. Wij zijn heel erg blij dat we je voor de 2e keer hebben mogen verassen met onze gerechten.

We kijken er naar uit om je de volgende keer weer te mogen ontvangen.

vriendelijke groet.

Reizigers die Senses Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Senses Restaurant geweest? Deel je ervaringen!