“Zeer goed eten, maar aan de prijs”
Beoordeling van IZAKAYA Asian Kitchen & Bar

IZAKAYA Asian Kitchen & Bar
Geclassificeerd als nr. 478 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Sushi, Aziatisch, Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Pijp
23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister een zeer fijne avond gehad met zn twee. Ontvangst en bediening erg goed. Bediening is persoonlijk, neemt de tijd en is snel. Je hebt niet het idee dat je snel door de shift gejaagd wordt, maar ideaal is een twee uur durend bezoek uiteraard niet.

Het eten is zeer goed. Wij namen het taste-menu van 100euro pp. Ik heb zeer goed gegeten en alle gangen waren van hoge kwaliteit. Ik ben echter van mening dat de prijs die gerekend wordt voor deze 6 gangen aan de hoge kant is.

Bediening: goed
Ervaring: goed
Value for money: Medium

Datum van bezoek: september 2018

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Izakaya op Ibiza! Uitermate vriendelijk bediening en prima gerechten gebaseerd op de Aziatische keuken.

Datum van bezoek: september 2018
24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Oprecht heerlijk eten, grote aanrader! Daarnaast ook geweldig personeel. Onze complimenten naar de jonge (kleinste) barman!

Datum van bezoek: augustus 2018
22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles wat we hebben gehad bijzonder smaakvol. Maakt niet uit wat je kiest, alles is een smaak sensatie,

Datum van bezoek: juni 2018
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst wezen eten bij Izakaya. We waren eerder op locatie dan verwacht, dit was geen probleem. We konden buiten op het terras een plekje kiezen. Estella begeleidde ons de hele avond om te kunnen genieten van alle heerlijke gerechten. De spinazie salade met garnalen, sushi en mais tempura waren onze favoriet!! Er werd tijd genomen om alles uit te leggen en het enthousiasme van Estella sloeg over bij ons. We hebben een heerlijke avond gehad. Ik kom hier zeker vaker!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die IZAKAYA Asian Kitchen & Bar bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In IZAKAYA Asian Kitchen & Bar geweest? Deel je ervaringen!