“Lekker gegeten ”
Beoordeling van Bistro Baret

Bistro Baret
Reserveren met
Bistro Baret is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 795 van 4.619 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Wijk: De Plantage & Amsterdam-Oost
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons bezoek aan Carré hier gegeten. We hadden het theatermenu. Leuke bediening. Zij speelden in op onze wensen. Heel flexibel. Voortaan eten we hier voordat we naar Carré gaan!!

Datum van bezoek: november 2018

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige bistro vlakbij Carré, waar we voor een concert lekker hebben gegeten en gedronken. Kaart is beperkt maar de gerechten zijn lekker en goed geprijsd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, in het weekend wel reserveren!

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een heel goede keuze heerlijk eten goede bediening en prima prijs. Echte aanrader zeker als je daarna na Carré gaat! Veel beter dan de andere restaurants. Graag alleen reserveren als wij niet gaan.

3 oktober 2018 beoordeeld

In dit restaurant zijn ze helemaal ingesteld op de voorstelligen in Carre. Ze kunnen in korte tijd iederee van eten en koffie voorzien, en de rekening en jas weer op tijd de deur uit. Heel aardig personeel en het eten was lekker.

11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten! Mijn favoriet; vooraf steak tartare en hoofdgerecht kogelbiefstuk en een heerlijk, door de chef samengesteld grand dessert.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Bistro Baret bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bistro Baret geweest? Deel je ervaringen!