“Mooi op tijd voor de voorstelling in Carre”
Beoordeling van Bistro Baret

Bistro Baret
Reserveren met
Bistro Baret is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 795 van 4.619 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Wijk: De Plantage & Amsterdam-Oost
3 oktober 2018 beoordeeld

In dit restaurant zijn ze helemaal ingesteld op de voorstelligen in Carre. Ze kunnen in korte tijd iederee van eten en koffie voorzien, en de rekening en jas weer op tijd de deur uit. Heel aardig personeel en het eten was lekker.

Datum van bezoek: oktober 2018

11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten! Mijn favoriet; vooraf steak tartare en hoofdgerecht kogelbiefstuk en een heerlijk, door de chef samengesteld grand dessert.

Datum van bezoek: juli 2018
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

I.v.m. theaterbezoek (Carré) gezocht naar een restaurant in de buurt. Vanwege locatie en recensies hebben we hier gereserveerd. Zeer vlotteren attente bediening. Kleine kaart, maar echt heel smakelijk. Ze zijn prima voorbereid op gasten die naar Carré gaan, dus ook op tijd klaar. Bij een volgend bezoek aan Adam gaan we hier beslist nog eens naar toe, ook zonder theaterbezoek. Value for money.

Datum van bezoek: juni 2018
3 maart 2018 beoordeeld

Voor de voorstelling van de Vreemde Kostgangers een hapje gegeten. Voortreffelijke biefstuk, mooi garnituur erbij, heerlijke frietjes. Toe: coupe ijs. Het was verrukkelijk. Bediening uitstekend. Enige minpuntje: beetje roezemoezig.

Datum van bezoek: maart 2018
19 februari 2018 beoordeeld

Dit is een eenvoudig eetcafé en dan verwacht je simpele gerechten en een matige bediening. Maar niets van dit al. De gerechten zijn goed qua smaak en omvang. Een ruime keuze aan (goede) wijnen. En de bediening is super: persoonlijk en attent. Kortom hier komen we zeker terug.
Let op als er een voorstelling in Carre is dan is het druk en moet je zeker reserveren. Indien er geen voorstelling is dan is er voldoende ruimte.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Bistro Baret bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bistro Baret geweest? Deel je ervaringen!