“Om de hoek van Carre ”
Beoordeling van Bistro Baret

Bistro Baret
Reserveren met
Bistro Baret is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 795 van 4.619 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Wijk: De Plantage & Amsterdam-Oost
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte theatermenu. In de straat naast Carre zit deze prima Bistro. Een kleine maar voortreffelijke kaart met ook twee theater menu's die snel worden uitgeserveerd. Op elkaar afgestemde soepele bediening. Wij de kogelbiefstuk als hoofdgerecht. Heerlijke en heet opgediende tomatensoep vooraf en hangop toe. Alle drie gangen fotogeniek en heerlijk. Een aanrader, ook als je Carre niet bezoekt.

Datum van bezoek: november 2017

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en attente bediening......een aanrader vooraf n bezoek aan carre. Kleine maar fijne kaart. Kortom lekker.

Datum van bezoek: november 2017
14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een bezoek aan Jochem Myjer in Carre bij deze bistro gegeten. Supervriendelijk en attent personeel. Heerlijke gerechten met zeer goede smaak en ruime keuze uit de verschillende gerechten. Een echte aanrader en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding !!!!

Datum van bezoek: oktober 2017
14 oktober 2017 beoordeeld

Een betaalbaar en goed restaurantje op twee minuten lopen van Carré. Ideaal voor een avondje uit.

Met z'n tweeën waren we 71 euro kwijt (excl. fooi) voor een driegangentheatermenu, twee glazen rode wijn en een flesje prikwater. Da's niet slecht.

Het eten werd ruim binnen de twee uur geserveerd door het vriendelijke personeel, dat we op de hoogte hadden gesteld van onze deadline i.v.m. een voorstelling. Dat waren ze, uiteraard, wel gewend, dus de hele bediening is hierop ingesteld.

Enig minpuntje: het zit wel erg krap op elkaar en de houten stoeltjes ben je na anderhalf uur ook echt zat. Gelukkig duurde de zit ook niet veel langer dan dat.

Datum van bezoek: oktober 2017
29 september 2017 beoordeeld

Hadden 2x een theatermenu, 1 met vis en de ander met vlees. Het smaakte heerlijk!! Als amuse zelf gemaakte chips. De vis was goed klaargemaakt en de steak eveneens. Lekker veel groente erbij en mooi opgemaakt. Attente bediening en ze letten goed op.
Ik vind het een aanrader en ga zeker terug als ik weer in Amsterdam dineer!!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Bistro Baret bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bistro Baret geweest? Deel je ervaringen!