Beoordeeld op 17 februari 2019

Het onthaal was uitstekend: we konden rond 11u al terecht op de kamer, terwijl check-in normaal pas om 14u is. De kamer zelf is redelijk klein, maar dat was in het centrum van Amsterdam wel te verwachten. Voldoende bergruimte evenwel. Ook de badkamer was compact, maar zag er verder OK uit. Bij de receptie was er een koffiemachine die vrij gebruikt mag worden.

Toen we de donsdeken uit het overtrek haalden, schrokken we er van hoe groezelig en vol vlekken die er uit zag. Jakkes.
Verder ontbraken in zowel 1 nachtlampje als de bureaulamp de gloeilamp/ledlamp zelf.
We zijn moeilijke slapers; de harde matras, het dikke hoofdkussen, het lawaai op de gang en de sirenes tijdens de zaterdagnacht hielpen bovendien ook niet.

Het ontbijt was basic, maar voldeed wel. Check-out liep erg soepel, en het was tof dat we onze koffers later op de dag konden ophalen.

Parking was helaas niet meer beschikbaar bij het hotel. Tijdens het weekend is de P+R bij VUmc beschikbaar en is met tramlijnen 3+24 goed bereikbaar. Parkeren kost dan 1 euro (+ kosten voor metrokaartjes).

Kamertip: Er zijn ook kamers op het gelijkvloers, maar die lijken ons niet tof om te verblijven.
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 12 februari 2019 via mobiele applicatie

Kort verblijf, net gastvrij ontvangst. Kamer klein maar zeer netjes en value for money. Ook fijn dat ze (tegen betaling) beschikken over een parkeergarage (vooraf reserveren aangeraden...!) Aanrader voor centraal hotel in Amsterdam

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 30 december 2018

Net wat van de sfeer van Amsterdam gaan proeven tijdens de feestdagen.
Hiervoor verbleven we in het Hotel Espresso, zeer tevreden over deze keuze!
We werden meteen vriendelijk onthaald, mochten onze bagage laten staan tot we in de kamer konden. De ligging van het hotel is zeer dicht bij het centrum (alles op wandelafstand). Ook het vondelpark is zeer dichtbij.
De kamer zelf was klein maar zeer verzorgd! Heerlijk bed, ruime & propere douche. Enige kleine minpunt die ik kan aanhalen is dat het deken wat aan de kleine kant was voor de grootte van het bed.
Samengevat: Zeer tevreden & zeker een aanrader!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 11 december 2018

Als je op zoek bent naar een perfect hotel in Amsterdam ga dan hier eens logeren. Luxe grote kamer en badkamer. Ondanks de ligging hoor je binnen niets van het verkeer, je slaapt lekker rustig. Aangenaam publiek, geen lawaaierige jonge lui.. Bij uitzondering een lift, dat heb je niet zo vaak. Lekker ontbijt en de hele dag gratis koffie! Het centrum en theater`s en musea op loopafstand. Het personeel hulpvaardig en ontzettend aardig, je voelt je meteen thuis. Alles is perfect, ik kan dit hotel alleen maar aanbevelen !!!!

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 juni 2018

In hotel Espresso krijg je uitstekende kamers en service voor een keurige prijs. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom, als wij weer naar Amsterdam gaan, dan gaan we zeker weer naar Hotel Espresso!

Kamertip: Kamers aan achterzijde zijn wat rustiger dan aan de drukke overtoom, maar het is maar net wat je prettig vindt.
Datum van verblijf: mei 2018