27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden 8 kamers, 3 mensen aan de receptie. Vanaf dan tart alle verbeelding... kamer gekregen die al bezet was(konden eigenlijk alles stelen) kamers echt vies ( uitleg: sorry maar we zijn volgeboekt ) bij het uitchecken terug betalen voor de kamer terwijl we op voorhand betaald hadden. 258 euro met 2 personen voor het slechtste hotel in heel men carrière.... grote hotelketen maar als je slim bent slaap je er gratis in een vuil hotel door het onbekwame personeel aan de balie

Verbleef: mei 2018
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst op onze kamer moest ik dit als een propere kamer aannemen. Deze was gewoon niet gekuist. Ik had nog mensen al commentaar hier over zien posten, maar dacht dit zal wel maar 1 keer voor vallen. We hebben een andere kamer gekregen na dat we hier over hebben gereclameerd. Maar toch nog op een handdoek gedouched. Mijn verblijf was hier eenmalig. De netheid van de kamers is echt schandalig. Ook de zijkant van de bedden. Echt bah :-( Ik wil echt niet zien wat de vorige persoon heeft gedaan in de kamer :-( Je betaald toch genoeg voor dit verblijf!!!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
14 mei 2018 beoordeeld

Citytripje naar Amsterdam met vrienden. heel mooie stijlvol hotel met leuke kamer, wat je direct opvalt is de leuke douche. het bed had supergoede kussens en matrassen, dit is zeker een pluspunt! eerste avond op de 17e verdieping nog savonds een drankje gedronken met een leuk uitzicht. Jammer genoeg redelijk duur. maar toch een leuk weekend gehad;

Kamertip: Voor 20€ kan je een grotere kamer met beter uitzicht boeken, ontbijt is 16€
  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is prachtig, vooral door zijn bijzondere ronde bouw. Voor een Fletcher hotel helaas wel erg aan de prijs. Leuk detail is de douche midden in de slaapkamer, al kan ik mij zo voorstellen dat het niet zo handig is wanneer je met een collega op zakenreis bent. Het ontbijt hadden wij er niet bij genomen, dus hier kan ik niets over zeggen. Verder waren de kamers schoon en de bedden waren goed. Het ontvangst is rommelig verlopen. We kregen namelijk een kamerpas van een kamer die al vergeven was, slordig. We stonden namelijk zo in de kamer van een ander, waar privé spullen stonden. Dit is uiteindelijk wel netjes opgelost. Ook een groot nadeel is dat je als gast gewoon betaald moet parkeren met je auto, klant-onvriendelijk als je het mij vraagt. Daarom 3/5 beoordeeld.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
23 april 2018 beoordeeld

Viel allemaal wat tegen allereerst konden we een kwartier later pas op de kamer , op de kamer was de douche verstopt water liep de kamer in ( wel snel verholpen ) stofnesten hingen nog aan plafond (waren nog geen schone kamers)
Parkeren kost € 16,00 en de shuttle die ons na Ziggo zou brengen was een half uur later.
Al met al viel het ons wat tegen.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner