Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel aan de rand van de Pijp en Zuid aan het begin van de Albert Cuijpstraat. Met het huren van fietsen van het hotel kan je zo heel de stad door fietsen en kom op leuke en unieke plekjes.
Bij binnenkomst een mooie lounge en restaurant aan de andere kant. De receptie zit iets verborgen om de hoek met twee erg vriendelijke mensen. Na de ontvangst van de sleutel door de donkere gangen op weg naar de kleine maar erg comfortabele kamer met badkamer met ligbad! Altijd fijn om te relaxen na een drukke dag in de stad. De bedden liggen heerlijk en met de gordijnen dicht is het echt donker. Onse kamer lag aan de achterkant en het was heerlijk rustig. Alleen de snelle vroege mensen maken wat kabaal maar je slaapt heerlijk door met de late check-out!

Voor ontbijt zou ik naar Boutique del Caffe Torrefazione gaan, echt autentiek italaans ontbijt!

Datum van verblijf: augustus 2018
Sophie H, General Manager van Sir Albert Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018

Dear Radsmaan,

We thank you for your 5 star review about Sir Albert! So nice to hear our staff is friendly and that you enjoyed your comfortable room. We hope to welcome you back soon at Sir Albert!

With kindest regards,

Sophie Huisman

Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst
Net iets te ver van alles gelegen
Het restaurant van hotel te duur naar mijn mening
Kamer ok voor 1 nachtje
Vensters die niet open gaan op kamer groot minpunt heb graag frisse lucht
Ontbijt was in orde

Datum van verblijf: juli 2018
Noortje d, General Manager van Sir Albert Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2018

Beste Els,

Bedankt dat u de tijd genomen heeft om uw review te delen via TripAdvisor over uw recente verblijf in Sir Albert. Wat leuk dat u zo vriendelijk ontvangen bent, en ook van het onbijt heeft genoten. Wel jammer dat onze locatie midden in de Pijp - met vele restaurants, het museumplein en de Albert Cuijp markt slecht een paar minuten lopen van het hotel - niet helemaal was waar u naar zocht.
Mochten we u in de toekomst weer mogen ontvangen, vraag dan gerust naar een kamer waar de ramen openen.

Sophie Huisman

Beoordeeld op 4 mei 2018

Dit hotel ligt aan de zuid zijde van de stad - met een tramhalte van lijn 16 vlakbij zodat je snel in het centrum zit. In de buurt parkeren is een ramp, zoals trouwens in heel de stad. Daarom is het eenvoudigst om je wagen voor de deur te rijden en je geeft je sleutel af. Zij parkeren hem dan voor €35 per dag en dat is echt niet te veel als je de tarieven van parkeren in de stad bekijkt.
Het hotel ligt op een hoek van een gracht en is redelijk rustig langs de waterkant. Vraag toch best een kamer op de hogere verdieping voor het verkeer.
Het personeel is internationaal en meestal engelstalig maar op vraag komt iemand die nederlands spreekt. Proseco bij de aankomst en toen we 3 dagen later vertrokken en moesten wachten bood men ons nog een glas aan. Leuk.
De kamers zijn compact maar goed ingericht en modern. Dubbele wastafel, douche en goed bed + tv + koffiezet + radio enz..
Ontbijt was uitgebreid met zowel warm als koud. Opvallend is de ruime keuze van verse fruitsappen.
Voor het diner zou ik er niet gaan. Waar je 's morgens ontbijt, is dan een japans restaurant dat erg in trek is bij het jongere publiek maar het is er zeer luidruchtig. Wij verkiezen een iets rustiger kader.

Datum van verblijf: april 2018
Noortje d, General Manager van Sir Albert Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2018

Dear Vriejt,

Thank you very much for taking the time to share your experience in the form of a review! We are heartened by your wonderful praise of our hotel, and would like to thank you for letting us know how much you have enjoyed your stay.

On behalf of the whole team, I hope to be able to welcome you back soon!

Warmest regards,

Beoordeeld op 9 april 2018 via mobiele applicatie

Een super overnachting gehad in het Sir Albert hotel. Vriendelijk ontvangen met een glas prosecco. De kamer was van alle luxe voorzien: regendouche, ruim bed en een ligbad. Het hotel beschikt over fijne fietsen waardoor wij de stad heel relaxed hebben kunnen verkennen. Groot compliment aan Jeffrey die ons heeft geholpen met het uitkiezen van een goed restaurant. Kom graag nog eens terug!

Datum van verblijf: april 2018
Noortje d, General Manager van Sir Albert Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Dear Remco d,

Thank you very much for taking the time to share your experience in the form of a 5 star review!

It is lovely to read that you are so positive about the friendly staff and service. Jeffrey is very thankful that he was able to help you finding a good restaurant!

We would be pleased to welcome you back on a future occasion
Warmest regards,

Beoordeeld op 13 maart 2018

Geweldig ontvangst, met prosecco. Vriendelijk te woord gestaan, is gevraagd naar ons plan voor de avond. Vervolgens leuke tips ontvangen voor diner opties in de omgeving. Hotelkamer tiptop in orde, prachtige badkamer, heerlijk zacht bed. Je merkt niks van de omgeving in de avond, super stil. Ontbijt was heerlijk, erg uitgebreid en super vriendelijke bediening! Ik kom hier zeker terug

Datum van verblijf: januari 2018
Noortje d, General Manager van Sir Albert Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2018

Beste Maud C,

Bedankt voor de leuke review! Wat goed om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad bij Sir Albert.
Tot volgende keer!