Andaz Amsterdam Prinsengracht
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 321 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 260 per nacht.

Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
NH Hotels
23 januari 2017 beoordeeld

We hebben ontzettend genoten van ons nachtje in het Andaz Hotel. Zeer gastvrij personeel, mooie inrichting en natuurlijk de ligging in het centrum. Het ontbijt was een klein feestje. We hebben deze keer geen gebruik gemaakt van restaurant Bluespoon, maar ik laat daar wel eens groepjes dineren en die zijn altijd erg tevreden.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2017

Beste Mireille R,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie op Tripadvisor na uw verblijf in het Andaz. We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen!

30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel heeft een heerlijke locatie zo dichtbij de 9 straatjes. Het is modern ingericht maar toch gezellig en dat is knap. Als Nederlander wordt je ook in het Engels door al het personeel aangesproken en dat blijft toch vreemd. Kamer is steriel en strak en heeft minder sfeer dan de Lounge en het restaurant. Uitzicht op de tuin is gezellig. In de Lounge borrelen en hapjes eten is geweldig. Het ontbijt uitonderlijk goed. Hoge prijzen maar het is het waard!

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2016

Beste Julianaweg6668,

Heel erg bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie. We waarderen uw feedback over de nederlandse taalkennis van onze collega’s en zullen hier zeker aan werken.
We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen!

17 oktober 2016 beoordeeld

Een prachtig hotel, alles van de hand van Marcel Wanders. Je weet niet waar je moet kijken, zo mooi. Wij hebben €80,- extra betaald voor een "romance package" dat was niet de moeite waard. De kamer was prachtig en we hebben onlangs dat we aan de voorkant sliepen heerlijk rustig kunnen slapen. Bij het ontbijt 's ochtends was het een regelrechte puinhoop. Te weinig personeel, te weinig tafels en de plek waar je moet wachten totdat je een tafel hebt is midden in de loop van de gasten die er al zitten. Er werd niet gevraagd of we koffie/thee wilden toen we eenmaal aan tafel konden. Het personeel had het veel te druk waardoor ze bijna moesten rennen door het restaurant. Bij het uitchecken, zelfde verhaal. Te weinig personeel waardoor het ontzettend rommelig was en mensen lang moesten wachten.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Beste dominiquef898,

Hartelijk dank voor de nuttige feedback na uw verblijf in het Andaz. Onze excuses voor de service in het restaurant en aan de receptie, we gaan dit zeker bespreken met de Restaurant Manager en Front Office Manager.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Guest Relations - Andaz Amsterdam

13 oktober 2016 beoordeeld

Voor mij echt het nr 1 hotel in Amsterdam!
Ontzettend mooie lobby
Leuke, toffe kamers!
Heerlijk geslapen
Amusement op het toilet door de geweldige muurdecoraties!
Inspirerend Design
Heerlijk ontbijt
Vriendelijk personeel
Wat wil men nog meer? Tot snel!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner

Beste Evelien S,

Heel erg bedankt voor deze mooie recensie! We hopen u zeer spoedig weer te mogen verwelkomen!

Guest Relations - Andaz Amsterdam

4 oktober 2016 beoordeeld

Inmiddels een paar keer een weekend in Amsterdam doorgebracht met mijn vrouw en iedere keer kiezen we weer voor Andaz hotel. De ligging is zeer gunstig om zwel de auto te (laten) parkeren als openbaar vervoer te nemen (trein en tram). Je loopt zo de 9 straatjes in of de commerciëlere Kalverstraat. Restaurants ook voldoende te vinden in de omgeving dus prima. Kamers zijn ruim, schoon en goed ingericht met comfortabele bedden. Ontbijt tenslotte zeer uitgebreid en van alles door de koks klaar te maken.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2016

Beste RichardW035,

Wat leuk om te horen dat u steeds weer voor het Andaz kiest! We hopen dat u met uw vrouw nog vele mooie momenten mag beleven in Amsterdam en in ons hotel.