Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Erg fijn hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Andaz Amsterdam Prinsengracht
Beoordeeld als nr. 15 van 373 hotels in Amsterdam
Certificaat van uitmuntendheid
30 januari 2017 beoordeeld

Goed hotel, fijne mensen. Kamer was geweldig, suite op tweede etage. Spa was fijne afwisseling met de drukke stad. Het eten was erg goed, goede wijnen en prima bediening. We werden goed geholpen en service van de fietsen erg fijn. Omgeving erg goed! Publiek in het hotel meer dan prima. Ontbijt geweldig lunch geweldig en diner erg goed. Zeker aan te bevelen.

  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Andaz
2  Bedank Tom S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2017

Beste sander409,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie na uw verblijf in het Andaz. We zijn erg blij te lezen dat u heeft kunnen genieten van de kamer, onze spa en restaurant en de omgeving.
We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Karen
Guest Relations – Andaz Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (2.032)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

12 - 18 van 2.032 beoordelingen

23 januari 2017 beoordeeld

We hebben ontzettend genoten van ons nachtje in het Andaz Hotel. Zeer gastvrij personeel, mooie inrichting en natuurlijk de ligging in het centrum. Het ontbijt was een klein feestje. We hebben deze keer geen gebruik gemaakt van restaurant Bluespoon, maar ik laat daar wel eens groepjes dineren en die zijn altijd erg tevreden.

  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Mireille R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2017

Beste Mireille R,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie op Tripadvisor na uw verblijf in het Andaz. We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Karen
Guest Relations – Andaz Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel heeft een heerlijke locatie zo dichtbij de 9 straatjes. Het is modern ingericht maar toch gezellig en dat is knap. Als Nederlander wordt je ook in het Engels door al het personeel aangesproken en dat blijft toch vreemd. Kamer is steriel en strak en heeft minder sfeer dan de Lounge en het restaurant. Uitzicht op de tuin is gezellig. In de Lounge borrelen en hapjes eten is geweldig. Het ontbijt uitonderlijk goed. Hoge prijzen maar het is het waard!

Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
1  Bedank Julianaweg6668
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2016

Beste Julianaweg6668,

Heel erg bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie. We waarderen uw feedback over de nederlandse taalkennis van onze collega’s en zullen hier zeker aan werken.
We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Karen
Guest Relations – Andaz Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 oktober 2016 beoordeeld

Een prachtig hotel, alles van de hand van Marcel Wanders. Je weet niet waar je moet kijken, zo mooi. Wij hebben €80,- extra betaald voor een "romance package" dat was niet de moeite waard. De kamer was prachtig en we hebben onlangs dat we aan de voorkant sliepen heerlijk rustig kunnen slapen. Bij het ontbijt 's ochtends was het een regelrechte puinhoop. Te weinig personeel, te weinig tafels en de plek waar je moet wachten totdat je een tafel hebt is midden in de loop van de gasten die er al zitten. Er werd niet gevraagd of we koffie/thee wilden toen we eenmaal aan tafel konden. Het personeel had het veel te druk waardoor ze bijna moesten rennen door het restaurant. Bij het uitchecken, zelfde verhaal. Te weinig personeel waardoor het ontzettend rommelig was en mensen lang moesten wachten.

  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
4  Bedank dominiquef898
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Beste dominiquef898,

Hartelijk dank voor de nuttige feedback na uw verblijf in het Andaz. Onze excuses voor de service in het restaurant en aan de receptie, we gaan dit zeker bespreken met de Restaurant Manager en Front Office Manager.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Karen
Guest Relations - Andaz Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 oktober 2016 beoordeeld

Voor mij echt het nr 1 hotel in Amsterdam!
Ontzettend mooie lobby
Leuke, toffe kamers!
Heerlijk geslapen
Amusement op het toilet door de geweldige muurdecoraties!
Inspirerend Design
Heerlijk ontbijt
Vriendelijk personeel
Wat wil men nog meer? Tot snel!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Bedank Evelien S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Beste Evelien S,

Heel erg bedankt voor deze mooie recensie! We hopen u zeer spoedig weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Karen
Guest Relations - Andaz Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 oktober 2016 beoordeeld

Inmiddels een paar keer een weekend in Amsterdam doorgebracht met mijn vrouw en iedere keer kiezen we weer voor Andaz hotel. De ligging is zeer gunstig om zwel de auto te (laten) parkeren als openbaar vervoer te nemen (trein en tram). Je loopt zo de 9 straatjes in of de commerciëlere Kalverstraat. Restaurants ook voldoende te vinden in de omgeving dus prima. Kamers zijn ruim, schoon en goed ingericht met comfortabele bedden. Ontbijt tenslotte zeer uitgebreid en van alles door de koks klaar te maken.

  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank RichardW035
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2016

Beste RichardW035,

Wat leuk om te horen dat u steeds weer voor het Andaz kiest! We hopen dat u met uw vrouw nog vele mooie momenten mag beleven in Amsterdam en in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

Karen
Guest Relations – Andaz Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 september 2016 beoordeeld

Mooie design hotel, super personeel, ontbijt was top, zeer goede service, zeer goede keuze van de voeding. Alles was mogelijk. In het Decor kan je uren nieuwe dingen ontdekken. Top hotel, zeker eens bezoeken.

  • Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
1  Bedank Legrand28
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Beste Legrand28,

Hartelijk bedankt voor de mooie woorden die we zeker gaan delen met al onze teams!

We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen in het Andaz.

Met vriendelijke groeten,

Karen
Guest Relations – Andaz Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Grachtengordel
Pulitzer Amsterdam
Pulitzer Amsterdam
nr. 10 van 373 in Amsterdam
860 beoordelingen
De Wallen
Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Grachtengordel
Waldorf Astoria Amsterdam
Waldorf Astoria Amsterdam
nr. 1 van 373 in Amsterdam
1.398 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Grachtengordel
The Toren
The Toren
nr. 2 van 373 in Amsterdam
2.669 beoordelingen
Grachtengordel
Ambassade Hotel
Ambassade Hotel
nr. 4 van 373 in Amsterdam
1.174 beoordelingen
Grachtengordel
Banks Mansion
Banks Mansion
nr. 8 van 373 in Amsterdam
2.840 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

In Andaz Amsterdam Prinsengracht geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Andaz Amsterdam Prinsengracht

Adres: Prinsengracht 587, 1016 HT Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Grachtengordel
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 15 van 373 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 249 - € 524 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Andaz Amsterdam Prinsengracht 5*
Aantal kamers: 122
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Ctrip TA, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Andaz Amsterdam Prinsengracht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding