“Erg fijn hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Andaz Amsterdam Prinsengracht
Beoordeeld als nr. 15 van 373 hotels in Amsterdam
30 januari 2017 beoordeeld

Goed hotel, fijne mensen. Kamer was geweldig, suite op tweede etage. Spa was fijne afwisseling met de drukke stad. Het eten was erg goed, goede wijnen en prima bediening. We werden goed geholpen en service van de fietsen erg fijn. Omgeving erg goed! Publiek in het hotel meer dan prima. Ontbijt geweldig lunch geweldig en diner erg goed. Zeker aan te bevelen.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Andaz
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2017

Beste sander409,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie na uw verblijf in het Andaz. We zijn erg blij te lezen dat u heeft kunnen genieten van de kamer, onze spa en restaurant en de omgeving.
We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen!

23 januari 2017 beoordeeld

We hebben ontzettend genoten van ons nachtje in het Andaz Hotel. Zeer gastvrij personeel, mooie inrichting en natuurlijk de ligging in het centrum. Het ontbijt was een klein feestje. We hebben deze keer geen gebruik gemaakt van restaurant Bluespoon, maar ik laat daar wel eens groepjes dineren en die zijn altijd erg tevreden.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2017

Beste Mireille R,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie op Tripadvisor na uw verblijf in het Andaz. We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen!

30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel heeft een heerlijke locatie zo dichtbij de 9 straatjes. Het is modern ingericht maar toch gezellig en dat is knap. Als Nederlander wordt je ook in het Engels door al het personeel aangesproken en dat blijft toch vreemd. Kamer is steriel en strak en heeft minder sfeer dan de Lounge en het restaurant. Uitzicht op de tuin is gezellig. In de Lounge borrelen en hapjes eten is geweldig. Het ontbijt uitonderlijk goed. Hoge prijzen maar het is het waard!

Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2016

Beste Julianaweg6668,

Heel erg bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie. We waarderen uw feedback over de nederlandse taalkennis van onze collega’s en zullen hier zeker aan werken.
We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen!

17 oktober 2016 beoordeeld

Een prachtig hotel, alles van de hand van Marcel Wanders. Je weet niet waar je moet kijken, zo mooi. Wij hebben €80,- extra betaald voor een "romance package" dat was niet de moeite waard. De kamer was prachtig en we hebben onlangs dat we aan de voorkant sliepen heerlijk rustig kunnen slapen. Bij het ontbijt 's ochtends was het een regelrechte puinhoop. Te weinig personeel, te weinig tafels en de plek waar je moet wachten totdat je een tafel hebt is midden in de loop van de gasten die er al zitten. Er werd niet gevraagd of we koffie/thee wilden toen we eenmaal aan tafel konden. Het personeel had het veel te druk waardoor ze bijna moesten rennen door het restaurant. Bij het uitchecken, zelfde verhaal. Te weinig personeel waardoor het ontzettend rommelig was en mensen lang moesten wachten.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Beste dominiquef898,

Hartelijk dank voor de nuttige feedback na uw verblijf in het Andaz. Onze excuses voor de service in het restaurant en aan de receptie, we gaan dit zeker bespreken met de Restaurant Manager en Front Office Manager.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Guest Relations - Andaz Amsterdam

13 oktober 2016 beoordeeld

Voor mij echt het nr 1 hotel in Amsterdam!
Ontzettend mooie lobby
Leuke, toffe kamers!
Heerlijk geslapen
Amusement op het toilet door de geweldige muurdecoraties!
Inspirerend Design
Heerlijk ontbijt
Vriendelijk personeel
Wat wil men nog meer? Tot snel!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner

Beste Evelien S,

Heel erg bedankt voor deze mooie recensie! We hopen u zeer spoedig weer te mogen verwelkomen!

Guest Relations - Andaz Amsterdam

4 oktober 2016 beoordeeld

Inmiddels een paar keer een weekend in Amsterdam doorgebracht met mijn vrouw en iedere keer kiezen we weer voor Andaz hotel. De ligging is zeer gunstig om zwel de auto te (laten) parkeren als openbaar vervoer te nemen (trein en tram). Je loopt zo de 9 straatjes in of de commerciëlere Kalverstraat. Restaurants ook voldoende te vinden in de omgeving dus prima. Kamers zijn ruim, schoon en goed ingericht met comfortabele bedden. Ontbijt tenslotte zeer uitgebreid en van alles door de koks klaar te maken.

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2016

Beste RichardW035,

Wat leuk om te horen dat u steeds weer voor het Andaz kiest! We hopen dat u met uw vrouw nog vele mooie momenten mag beleven in Amsterdam en in ons hotel.

15 september 2016 beoordeeld

Mooie design hotel, super personeel, ontbijt was top, zeer goede service, zeer goede keuze van de voeding. Alles was mogelijk. In het Decor kan je uren nieuwe dingen ontdekken. Top hotel, zeker eens bezoeken.

• Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
GM-AndazAMS, Guest Relations Manager van Andaz Amsterdam Prinsengracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Beste Legrand28,

Hartelijk bedankt voor de mooie woorden die we zeker gaan delen met al onze teams!

We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen in het Andaz.

Guest Relations – Andaz Amsterdam

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Pulitzer Amsterdam
Banks Mansion
nr. 8 van 373 in Amsterdam
2.840 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Andaz Amsterdam Prinsengracht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Andaz Amsterdam Prinsengracht

Adres: Prinsengracht 587, 1016 HT Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Grachtengordel
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 15 van 373 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 249 - € 524 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Andaz Amsterdam Prinsengracht 5*
Aantal kamers: 122
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Ctrip TA, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Andaz Amsterdam Prinsengracht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?