“Great base for Amsterdam city break ”
Beoordeling van XO Hotels Park West

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Een TripAdvisor-lid
16 december 2017 beoordeeld

• Verbleef: December, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Alpharooms
15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
XO Hotels Couture
Volkshotel
nr. 39 van 376 in Amsterdam
1.509 beoordelingen
Prijzen weergeven

In XO Hotels Park West geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over XO Hotels Park West

Adres: Molenwerf 1, 1014 AG Amsterdam, Nederland (Voorheen Hotel Golden Tulip Amsterdam West)
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 69 van 376 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 59 - € 237 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — XO Hotels Park West 4*
Aantal kamers: 206
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Golden Tulip Amsterdam West heet u welkom in Amsterdam! Ons restaurant biedt ontbijt en diner, en onze non-alcohol bar is open voor lunch, verfrissingen en bites. Ook hebben wij een lounge en business centre, twee vergaderzalen en een ondergrondse parkeergarage. Wij zijn gelegen naast de afrit S103 van de A10 en Station Amsterdam Sloterdijk is op loopafstand gelegen. Wilt u naar het centrum van de stad? Met de tram bent u hier in slechts 15 minuten. Of u naar Amsterdam komt voor zaken of vakantie, met de auto of openbaar vervoer, wij zijn het ideale startpunt voor uw verblijf! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Thomas Cook International AG, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij XO Hotels Park West met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?