HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 115 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Kimpton
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 235 per nacht.

Besparingsmelding! 52% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 52% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 86 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 120 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 46% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 46% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 207 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 132 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 273 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Een TripAdvisor-lid
16 december 2017 beoordeeld

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Alpharooms
15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: december 2017, reisde met een partner