XO Hotels Park West
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
NH Hotels
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 265 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
29 augustus 2017 beoordeeld

de vorige keer hadden we een super ervaring, deze keer geen buffetvorm in de avond, het resto is in de bar, geen echt wijntje dat we kunnen drinken na een werkdag
het eten viel een beetje tegen wat bladen salade en een half radijsje van groenten. van het vlees moest de helft weg want dat was enkel vet. het ontbijt was perfect in orde, de kamer ook.
Ik kan goedkoper verblijven in het fletsher hotel met een 4gangen menu.

• Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels
24 augustus 2017 beoordeeld

- Heel nette, comfortabele kamers.
- Heel goed geïsoleerd. Geen lawaai gehoord van buren of van verkeer.
- Goede bedden.
- Alles heel netjes. Alle producten die je in de badkamer nodig kan hebben, liggen er: douchegel, shampoo, bodylotion, douchekapje, vijltje, zeepjes, ...
- Prima uitvalsbasis zo met een tramhalte voor de deur.
- Wij reisden met een rolstoel en de kamer was prima toegankelijk. Ook de inloopdouche is praktisch voor mensen met een handicap.
- De omgeving van het hotel heeft niet echt veel charme, maar dit is geen probleem als je me de tram vrij snel in charmantere buurten bent.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat we verloren gelopen waren en vrij laat incheckten (lees 4 min voor middernacht) was de persoon aan het onthaal toch nog vriendelijk.
Propere kamers, badkamer ideaal gelegen ( aangezien ik vrij snel wakker word van licht), vriendelijk personeel, lekker en uitgebreid ontbijt.
Een minpuntje kan zijn dat er snachts een klein blauw lichtje brand (en dit maakt dat de kamer vrij helder is).

Wij komen zeker nog terug naar dit hotel!

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
9 augustus 2017 beoordeeld

geweldige locatie : tramhalte (nr.12) stop direct voor het hotel en brengt je in 15 minuten naar het centrum (als je dat wil natuurlijk).
comfort 2 persoonskamer is heel ruim, net en heeft alle voorzieningen.
heel lekker en uitgebreid ontbijt !
parking onder het hotel voor €15 per dag

Kamertip: conmfort 2e persoonskamer is veel ruimer dan een standaard en is zijn (kleine) meerprijs zeker waard.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een super goede ligging! Vlot te bereiken met de auto (vlak aan de afrit van de autostrade en een eigen betaalbare parking) en het openbaar vervoer (tramhalte voor de deur). De standaardkamer die wij hadden was nipt qua ruimte maar wel van alle gemakken voorzien en zeer proper. Wij lagen aan de kant van de tram maar hebben hier geen lawaaihinder van gehad.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner