“Prima hotel met parkeergelegenheid en een goed ontbijt buffet”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Hotel Golden Tulip Amsterdam West
Beoordeeld als nr. 62 van 371 hotels in Amsterdam
3 weken geleden beoordeeld

Het Golden Tulip Hotel in Amsterdam West. Een van de meest lelijke gebouwen in deze wijk. Echter het uiterlijk vergeet je wanneer je na een fast checkin (op een PC) op je kamer bent. Schoon, koffie, thee en fris voor handen, een goed bed en dito badkamer. Als je met de auto bent, kan je tegen een gunstig tarief (€ 15,00 per 24 uur) onder het hotel parkeren. Na een goede nacht in het hotel (stille kamer, goede airco), is het ontbijtbuffet goed verzorgd, waarbij het aanbod groot is voor verschillende nationaliteiten. Kortom, hoewel slechts één nacht hier verbleven, kan ik het hotel aanraden en heb je een goede nacht voor een faire prijs. Voor degenen die de stad Amsterdam willen bezoeken, er is een tramhalte voor het hotel, dus je bent zo in de stad.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel Golden Tulip Amsterdam West
Bekijk de nieuwste beoordelingen

3 weken geleden beoordeeld

de vorige keer hadden we een super ervaring, deze keer geen buffetvorm in de avond, het resto is in de bar, geen echt wijntje dat we kunnen drinken na een werkdag
het eten viel een beetje tegen wat bladen salade en een half radijsje van groenten. van het vlees moest de helft weg want dat was enkel vet. het ontbijt was perfect in orde, de kamer ook.
Ik kan goedkoper verblijven in het fletsher hotel met een 4gangen menu.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels
4 weken geleden beoordeeld

- Heel nette, comfortabele kamers.
- Heel goed geïsoleerd. Geen lawaai gehoord van buren of van verkeer.
- Goede bedden.
- Alles heel netjes. Alle producten die je in de badkamer nodig kan hebben, liggen er: douchegel, shampoo, bodylotion, douchekapje, vijltje, zeepjes, ...
- Prima uitvalsbasis zo met een tramhalte voor de deur.
- Wij reisden met een rolstoel en de kamer was prima toegankelijk. Ook de inloopdouche is praktisch voor mensen met een handicap.
- De omgeving van het hotel heeft niet echt veel charme, maar dit is geen probleem als je me de tram vrij snel in charmantere buurten bent.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat we verloren gelopen waren en vrij laat incheckten (lees 4 min voor middernacht) was de persoon aan het onthaal toch nog vriendelijk.
Propere kamers, badkamer ideaal gelegen ( aangezien ik vrij snel wakker word van licht), vriendelijk personeel, lekker en uitgebreid ontbijt.
Een minpuntje kan zijn dat er snachts een klein blauw lichtje brand (en dit maakt dat de kamer vrij helder is).

Wij komen zeker nog terug naar dit hotel!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
9 augustus 2017 beoordeeld

geweldige locatie : tramhalte (nr.12) stop direct voor het hotel en brengt je in 15 minuten naar het centrum (als je dat wil natuurlijk).
comfort 2 persoonskamer is heel ruim, net en heeft alle voorzieningen.
heel lekker en uitgebreid ontbijt !
parking onder het hotel voor €15 per dag

Kamertip: conmfort 2e persoonskamer is veel ruimer dan een standaard en is zijn (kleine) meerprijs zeker waard ...
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een super goede ligging! Vlot te bereiken met de auto (vlak aan de afrit van de autostrade en een eigen betaalbare parking) en het openbaar vervoer (tramhalte voor de deur). De standaardkamer die wij hadden was nipt qua ruimte maar wel van alle gemakken voorzien en zeer proper. Wij lagen aan de kant van de tram maar hebben hier geen lawaaihinder van gehad.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
23 juni 2017 beoordeeld

Met 5 personen 4 nachten verbleven. Ruime schone kamers, prima badkamer ook goed schoon. Weinig geluid in het hotel, goede nachtrust dus. Ontbijt is zeer uitgebreid, alles wat je hartje begeerd is te vinden. Beetje vreemd dat er alleen alcohol vrije drankjes te verkrijgen zijn, een koud pilsje na een lange dag wordt wel gemist. Wifi kan ook beter, valt steeds uit.

Kamertip: Alle kamers zijn rustig
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Centrum
Mercure Hotel Amsterdam City
nr. 104 van 371 in Amsterdam
2.070 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Golden Tulip Amsterdam West geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Golden Tulip Amsterdam West

Adres: Molenwerf 1, 1014 AG Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 62 van 371 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 78 - € 271 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Golden Tulip Amsterdam West 4*
Aantal kamers: 206
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Golden Tulip Amsterdam West heet u welkom in Amsterdam! Ons restaurant biedt ontbijt en diner, en onze non-alcohol bar is open voor lunch, verfrissingen en bites. Ook hebben wij een lounge en business centre, twee vergaderzalen en een ondergrondse parkeergarage. Wij zijn gelegen naast de afrit S103 van de A10 en Station Amsterdam Sloterdijk is op loopafstand gelegen. Wilt u naar het centrum van de stad? Met de tram bent u hier in slechts 15 minuten. Of u naar Amsterdam komt voor zaken of vakantie, met de auto of openbaar vervoer, wij zijn het ideale startpunt voor uw verblijf! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Golden Tulip Amsterdam West met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?