“Fijn verblijf”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Grand Hotel Downtown
Beoordeeld als nr. 133 van 375 hotels in Amsterdam
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader, top en vriendelijk personeel. Ze hadden ons ook een lekker adresje aangeraden om te gaan dineren, was super! Mooie kamers en rustig. Vooral een kamer op het zesde verdiep is wel leuk voor het uitzicht.
Het ontbijt was wel basic, maar voldoende. Alvast voor herhaling vatbaar.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
GHDAmsterdam, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2016

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review. Wij vonden het ontzettend leuk jullie als onze gasten te verwelkomen en vinden het superleuk om terug te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf en van de heerlijke kamer met fantastisch uitzicht over de stad. Graag verwelkomen wij jullie opnieuw!

4 augustus 2016 beoordeeld

We hebben dit hotel opnieuw gekozen omdat ons vorige verblijf zo goed was meegevallen.
Het hotel ligt ideaal om Amsterdam te ontdekken en te verkennen alsook ligt het niet in het superdrukke centrum. Op nog geen 10 minuten wandelen ligt het bruisende Leidse plein en op nog geen 15 minuten het Rijksmuseum en het Van Gogh museum. Op 100 meter ligt er ook een centrale tramlijn die rechtstreeks naar het Centraal station gaat en dus Amsterdam doorkruist.
De kamer is ruim en modern met een supergoed bed en dat heb je nodig als je s'morgens uitgerust wil zijn. Onze kamer lag ook op het gelijkvloers dus ook gemakkelijk voor rolstoelgebruikers. Goede wifi, en omdat we met de auto waren, was de ondergrondse privé parking ideaal. Wel 25 euro per dag maar dat betaal je ook als je gewoon in Amsterdam wil parkeren en je wagen staat veilig. En het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
Enig minpuntje was: de tv had geen zuiver beeld.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. Het was een enorme eer u nogmaals in ons hotel te mogen begroeten. Fijn om te vernemen dat uw veblijf werderom goed is bevallen en dat wij voldeden aan uw wensen en verwachtingen. Uw compimenten voor onze sprankelende locatie in het bruisende hart van Amsterdam waarderen wij zeer. Namens het gehele team bedanken wij u voor uw verblijf en zien er allen naar uit u nogmaals te mogen begroeten.

30 juli 2016 beoordeeld

Fijn hotel met zeer vriendelijke bediening
-zeer kleine douche
-natte vloer in de badkamer na het douchen
+zeer vriendelijke bediening
+goede locatie in het centrum
+veilige parking onder het hotel
Fijn hotel met zeer vriendelijke bediening

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
GHDAmsterdam, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

Ongelooflijk fijn om te zien dat u ons beoordeeld heeft met vier punten! Uw compliment voor het vrolijke en vriendelijke personeel wordt zeer gewaardeerd. We zijn blij om op te merken dat uw zo'n een mooie ervaring met ons in het algemeen heeft gehad en dat u heeft genoten van onze prachtige locatie in het bijzonder. Uw opmerking over de douche is doorgegeven en is in behandeling. Wij verwelkomen u graag nog een keer in Grand Hotel Downtown!

14 mei 2016 beoordeeld

Hotel downtown is een heerlijk hotel op den super plek in Amsterdam. Alles is op loop/ fietsafstand.
Leuke restaurants, terrassen in de buurt. De Ten Kate markt en Hallen zijn ook vlakbij. Al met al een prima keuze

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
GHDAmsterdam, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2016

Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn verheugd te vernemen dat u onze locatie en fijne atmosfeer heeft gewaardeerd. Graag verwelkomen wij u opnieuw!

24 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote kamer en vriendelijk personeel. De badkamer was een beetje gedateerd maar wel netjes. Ontbijt viel een beetje tegen niet veel keuze maar van alles lag er wel wat. Redelijk centraal gelegen en er stonden fietsen voor de deur die je kon huren

Verbleef: Februari, 2016, reisde voor zaken
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2016

Hartelijk dank voor uw feedback. Dit waarderen wij enorm. Fijn om te terug te lezen dat u ons personeel en sprankelende locatie heeft gewaardeerd. Graag attendeerd ik u erop dat ons hotel afstamt van het bouwjaar 2012. Uiteraard zullen wij de badkamer nogmaals laten inspecteren door onze Chief Engineering. Wij zien ernaar uit u nogmaals te moegen verwelkomen

8 februari 2016 beoordeeld

Nadat wij binnen kwamen in het hotel, werden wij meteen hartelijk ontvangen. Bij binnenkomst in onze kamer, zag het er fantastisch uit. Met een balkon uitkijkend over heel Amsterdam, hebben wij erg genoten van één nacht in Grand Hotel Downtown.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2016

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review! Een warm ontvangst is altijd een goed begin voor een verblijf, fijn dat u dit zo gewaardeerd heeft. Wij zijn verheugd te vernemen dat u genoten heeft van de kamer en van uw verblijf en zien ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen!

22 december 2015 beoordeeld

Wij verbleven in dit hotel van 14/12 tot 16/12/2015.
Het hotel is goed gelegen. Niet ver van tramhalte en als je niet bang bent om een vijftal km per dag te stappen is het volledige centrum te voet bereikbaar. We maakten geen gebruik van het ontbijt en dit was zo voor de meeste gasten. Wij boekten een tweepersoonskamer. Deze was mooi en modern ingericht en voorzien van alle comfort zoals inloopdouche, toilet, tv, WiFi, koelkast enz maar.... Wij werden wel in een EENPERSOONSKAMER geduwd (kamer 123). Een tweepersoonsbed en één nachtkastje pasten juist tussen de muren. We konden dus slechts langs één kant het bed uitstappen en om de overgordijnen te sluiten moest we op het bed lopen. Daar voelden we ons dik bedrogen.

Kamertip: Zeker niet kamer 123 voor 2 personen !!!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2015

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u onze trendy locatie heeft gewaardeerd. Graag informeer ik u dat kamer 123 een standaard tweepersoonskamer is. Alle onze standaard tweepersoonskamers hebben dezelfde afmetingen, maar kunnen qua indeling variëren doordat elke kamer een eigen unieke inrichting heeft. Helaas vernemen wij nu dat u deze indeling niet als prettig heeft ervaren. Echter, onze vierentwintig uurs receptie had u graag geholpen met een andere kamer. Hopelijk gunt u ons een herziende kennismaking.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Amadi Park Hotel
Hotel Arena
nr. 83 van 375 in Amsterdam
527 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Grand Hotel Downtown geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grand Hotel Downtown

Adres: 1e Constantijn Huygensstraat 10A, 1054 BR Amsterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Vondelpark
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 133 van 375 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 70 - € 238 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Grand Hotel Downtown 4*
Aantal kamers: 46
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Op zoek naar een modern en stijlvol 4-sterren hotel met het beste van Amsterdam binnen handbereik? Het Grand Hotel Downtown heet u hartelijk welkom. Het hotel bevindt zich in het hippe Oud-West, op slechts tien minuten lopen van het Leidseplein. De centrale ligging tussen het bruisende stadshart, het charmante Vondelpark en de culturele rijkdom van het Museumplein, maakt het hotel een ideale uitvalsbasis voor een verblijf in wereldstad Amsterdam. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Grand Hotel Downtown met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?