4 augustus 2016 beoordeeld

We hebben dit hotel opnieuw gekozen omdat ons vorige verblijf zo goed was meegevallen.
Het hotel ligt ideaal om Amsterdam te ontdekken en te verkennen alsook ligt het niet in het superdrukke centrum. Op nog geen 10 minuten wandelen ligt het bruisende Leidse plein en op nog geen 15 minuten het Rijksmuseum en het Van Gogh museum. Op 100 meter ligt er ook een centrale tramlijn die rechtstreeks naar het Centraal station gaat en dus Amsterdam doorkruist.
De kamer is ruim en modern met een supergoed bed en dat heb je nodig als je s'morgens uitgerust wil zijn. Onze kamer lag ook op het gelijkvloers dus ook gemakkelijk voor rolstoelgebruikers. Goede wifi, en omdat we met de auto waren, was de ondergrondse privé parking ideaal. Wel 25 euro per dag maar dat betaal je ook als je gewoon in Amsterdam wil parkeren en je wagen staat veilig. En het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
Enig minpuntje was: de tv had geen zuiver beeld.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
GHDAmsterdam, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2016

Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. Het was een enorme eer u nogmaals in ons hotel te mogen begroeten. Fijn om te vernemen dat uw veblijf werderom goed is bevallen en dat wij voldeden aan uw wensen en verwachtingen. Uw compimenten voor onze sprankelende locatie in het bruisende hart van Amsterdam waarderen wij zeer. Namens het gehele team bedanken wij u voor uw verblijf en zien er allen naar uit u nogmaals te mogen begroeten.

30 juli 2016 beoordeeld

Fijn hotel met zeer vriendelijke bediening
-zeer kleine douche
-natte vloer in de badkamer na het douchen
+zeer vriendelijke bediening
+goede locatie in het centrum
+veilige parking onder het hotel
Fijn hotel met zeer vriendelijke bediening

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
GHDAmsterdam, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

Ongelooflijk fijn om te zien dat u ons beoordeeld heeft met vier punten! Uw compliment voor het vrolijke en vriendelijke personeel wordt zeer gewaardeerd. We zijn blij om op te merken dat uw zo'n een mooie ervaring met ons in het algemeen heeft gehad en dat u heeft genoten van onze prachtige locatie in het bijzonder. Uw opmerking over de douche is doorgegeven en is in behandeling. Wij verwelkomen u graag nog een keer in Grand Hotel Downtown!

14 mei 2016 beoordeeld

Hotel downtown is een heerlijk hotel op den super plek in Amsterdam. Alles is op loop/ fietsafstand.
Leuke restaurants, terrassen in de buurt. De Ten Kate markt en Hallen zijn ook vlakbij. Al met al een prima keuze

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
GHDAmsterdam, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2016

Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn verheugd te vernemen dat u onze locatie en fijne atmosfeer heeft gewaardeerd. Graag verwelkomen wij u opnieuw!

24 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote kamer en vriendelijk personeel. De badkamer was een beetje gedateerd maar wel netjes. Ontbijt viel een beetje tegen niet veel keuze maar van alles lag er wel wat. Redelijk centraal gelegen en er stonden fietsen voor de deur die je kon huren

Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2016

Hartelijk dank voor uw feedback. Dit waarderen wij enorm. Fijn om te terug te lezen dat u ons personeel en sprankelende locatie heeft gewaardeerd. Graag attendeerd ik u erop dat ons hotel afstamt van het bouwjaar 2012. Uiteraard zullen wij de badkamer nogmaals laten inspecteren door onze Chief Engineering. Wij zien ernaar uit u nogmaals te moegen verwelkomen

8 februari 2016 beoordeeld

Nadat wij binnen kwamen in het hotel, werden wij meteen hartelijk ontvangen. Bij binnenkomst in onze kamer, zag het er fantastisch uit. Met een balkon uitkijkend over heel Amsterdam, hebben wij erg genoten van één nacht in Grand Hotel Downtown.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2016

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review! Een warm ontvangst is altijd een goed begin voor een verblijf, fijn dat u dit zo gewaardeerd heeft. Wij zijn verheugd te vernemen dat u genoten heeft van de kamer en van uw verblijf en zien ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen!