• Zwembad
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 275 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 144 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 275 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 78 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Holiday Inn Amsterdam(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 197 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
14 mei 2016 beoordeeld

Hotel downtown is een heerlijk hotel op den super plek in Amsterdam. Alles is op loop/ fietsafstand.
Leuke restaurants, terrassen in de buurt. De Ten Kate markt en Hallen zijn ook vlakbij. Al met al een prima keuze

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
GHDAmsterdam, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2016

Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn verheugd te vernemen dat u onze locatie en fijne atmosfeer heeft gewaardeerd. Graag verwelkomen wij u opnieuw!

24 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote kamer en vriendelijk personeel. De badkamer was een beetje gedateerd maar wel netjes. Ontbijt viel een beetje tegen niet veel keuze maar van alles lag er wel wat. Redelijk centraal gelegen en er stonden fietsen voor de deur die je kon huren

Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2016

Hartelijk dank voor uw feedback. Dit waarderen wij enorm. Fijn om te terug te lezen dat u ons personeel en sprankelende locatie heeft gewaardeerd. Graag attendeerd ik u erop dat ons hotel afstamt van het bouwjaar 2012. Uiteraard zullen wij de badkamer nogmaals laten inspecteren door onze Chief Engineering. Wij zien ernaar uit u nogmaals te moegen verwelkomen

8 februari 2016 beoordeeld

Nadat wij binnen kwamen in het hotel, werden wij meteen hartelijk ontvangen. Bij binnenkomst in onze kamer, zag het er fantastisch uit. Met een balkon uitkijkend over heel Amsterdam, hebben wij erg genoten van één nacht in Grand Hotel Downtown.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2016

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review! Een warm ontvangst is altijd een goed begin voor een verblijf, fijn dat u dit zo gewaardeerd heeft. Wij zijn verheugd te vernemen dat u genoten heeft van de kamer en van uw verblijf en zien ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen!

22 december 2015 beoordeeld

Wij verbleven in dit hotel van 14/12 tot 16/12/2015.
Het hotel is goed gelegen. Niet ver van tramhalte en als je niet bang bent om een vijftal km per dag te stappen is het volledige centrum te voet bereikbaar. We maakten geen gebruik van het ontbijt en dit was zo voor de meeste gasten. Wij boekten een tweepersoonskamer. Deze was mooi en modern ingericht en voorzien van alle comfort zoals inloopdouche, toilet, tv, WiFi, koelkast enz maar.... Wij werden wel in een EENPERSOONSKAMER geduwd (kamer 123). Een tweepersoonsbed en één nachtkastje pasten juist tussen de muren. We konden dus slechts langs één kant het bed uitstappen en om de overgordijnen te sluiten moest we op het bed lopen. Daar voelden we ons dik bedrogen.

Kamertip: Zeker niet kamer 123 voor 2 personen !!!
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2015

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u onze trendy locatie heeft gewaardeerd. Graag informeer ik u dat kamer 123 een standaard tweepersoonskamer is. Alle onze standaard tweepersoonskamers hebben dezelfde afmetingen, maar kunnen qua indeling variëren doordat elke kamer een eigen unieke inrichting heeft. Helaas vernemen wij nu dat u deze indeling niet als prettig heeft ervaren. Echter, onze vierentwintig uurs receptie had u graag geholpen met een andere kamer. Hopelijk gunt u ons een herziende kennismaking.

15 december 2015 beoordeeld

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ligt op 5 minuten loopafstand van het Leidseplein. Tramhalte is 5 minuten lopen. Het is een vrij nieuw hotel in een leuke buurt. Ook de parkeergarage onder het hotel is een groot pluspunt!

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review. Dit waarderen wij enorm! Fijn dat u genoten heeft van onze sprankelende locatie en dat u het gemak van onze parkeergarage heeft gewaardeerd. Het was een eer om u te mogen begroeten en graag verwelkomen wij u opnieuw!