• Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 294 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 257 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 167 per nacht.

Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 89 per nacht.

HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 151 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 280 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 130 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

8 februari 2016 beoordeeld

Nadat wij binnen kwamen in het hotel, werden wij meteen hartelijk ontvangen. Bij binnenkomst in onze kamer, zag het er fantastisch uit. Met een balkon uitkijkend over heel Amsterdam, hebben wij erg genoten van één nacht in Grand Hotel Downtown.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2016

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review! Een warm ontvangst is altijd een goed begin voor een verblijf, fijn dat u dit zo gewaardeerd heeft. Wij zijn verheugd te vernemen dat u genoten heeft van de kamer en van uw verblijf en zien ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen!

22 december 2015 beoordeeld

Wij verbleven in dit hotel van 14/12 tot 16/12/2015.
Het hotel is goed gelegen. Niet ver van tramhalte en als je niet bang bent om een vijftal km per dag te stappen is het volledige centrum te voet bereikbaar. We maakten geen gebruik van het ontbijt en dit was zo voor de meeste gasten. Wij boekten een tweepersoonskamer. Deze was mooi en modern ingericht en voorzien van alle comfort zoals inloopdouche, toilet, tv, WiFi, koelkast enz maar.... Wij werden wel in een EENPERSOONSKAMER geduwd (kamer 123). Een tweepersoonsbed en één nachtkastje pasten juist tussen de muren. We konden dus slechts langs één kant het bed uitstappen en om de overgordijnen te sluiten moest we op het bed lopen. Daar voelden we ons dik bedrogen.

Kamertip: Zeker niet kamer 123 voor 2 personen !!!
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2015

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u onze trendy locatie heeft gewaardeerd. Graag informeer ik u dat kamer 123 een standaard tweepersoonskamer is. Alle onze standaard tweepersoonskamers hebben dezelfde afmetingen, maar kunnen qua indeling variëren doordat elke kamer een eigen unieke inrichting heeft. Helaas vernemen wij nu dat u deze indeling niet als prettig heeft ervaren. Echter, onze vierentwintig uurs receptie had u graag geholpen met een andere kamer. Hopelijk gunt u ons een herziende kennismaking.

15 december 2015 beoordeeld

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ligt op 5 minuten loopafstand van het Leidseplein. Tramhalte is 5 minuten lopen. Het is een vrij nieuw hotel in een leuke buurt. Ook de parkeergarage onder het hotel is een groot pluspunt!

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review. Dit waarderen wij enorm! Fijn dat u genoten heeft van onze sprankelende locatie en dat u het gemak van onze parkeergarage heeft gewaardeerd. Het was een eer om u te mogen begroeten en graag verwelkomen wij u opnieuw!

19 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. We hadden een kleine kamer maar om te slapen groot genoeg. Pluspunt, geen geluid of geuren uit de airco. Als tip, misschien boerenbrood bij ontbijt. Ontbijt was ruim voldoende. Kom zeker een keer terug. Centraal gelegen.

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2015

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review! Dit waarderen wij enorm. Fijn om te vernemen dat jullie hebben genoten van het verblijf en van de stad! We vonden het heel gezellig om jullie als onze gasten te mogen ontvangen en verwelkomen u met alle plezier nog een terug!

23 augustus 2015 beoordeeld

Hotel is schoon en de kamers zijn ruim. De ligging is goed door de trams en bussen die er rondrijden. Nadat we uitgecheckt hadden, konden we onze spullen laten staan. Hotel heeft 1 verdieping, hierdoor hoef je niet te wachten op een lift of trappen te lopen.

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2015

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een review te schrijven. Dit waarderen wij enorm! Fijn om te vernemen dat u de kamers en de ligging van het hotel heeft gewaardeerd. Het is bij ons inderdaad altijd mogelijk om bagage achter te laten. Graag verwelkomen wij u opnieuw!