“Fijn hotel ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Grand Hotel Downtown
Beoordeeld als nr. 131 van 375 hotels in Amsterdam
24 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote kamer en vriendelijk personeel. De badkamer was een beetje gedateerd maar wel netjes. Ontbijt viel een beetje tegen niet veel keuze maar van alles lag er wel wat. Redelijk centraal gelegen en er stonden fietsen voor de deur die je kon huren

Verbleef: Februari, 2016, reisde voor zaken
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2016

Hartelijk dank voor uw feedback. Dit waarderen wij enorm. Fijn om te terug te lezen dat u ons personeel en sprankelende locatie heeft gewaardeerd. Graag attendeerd ik u erop dat ons hotel afstamt van het bouwjaar 2012. Uiteraard zullen wij de badkamer nogmaals laten inspecteren door onze Chief Engineering. Wij zien ernaar uit u nogmaals te moegen verwelkomen

8 februari 2016 beoordeeld

Nadat wij binnen kwamen in het hotel, werden wij meteen hartelijk ontvangen. Bij binnenkomst in onze kamer, zag het er fantastisch uit. Met een balkon uitkijkend over heel Amsterdam, hebben wij erg genoten van één nacht in Grand Hotel Downtown.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2016

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review! Een warm ontvangst is altijd een goed begin voor een verblijf, fijn dat u dit zo gewaardeerd heeft. Wij zijn verheugd te vernemen dat u genoten heeft van de kamer en van uw verblijf en zien ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen!

22 december 2015 beoordeeld

Wij verbleven in dit hotel van 14/12 tot 16/12/2015.
Het hotel is goed gelegen. Niet ver van tramhalte en als je niet bang bent om een vijftal km per dag te stappen is het volledige centrum te voet bereikbaar. We maakten geen gebruik van het ontbijt en dit was zo voor de meeste gasten. Wij boekten een tweepersoonskamer. Deze was mooi en modern ingericht en voorzien van alle comfort zoals inloopdouche, toilet, tv, WiFi, koelkast enz maar.... Wij werden wel in een EENPERSOONSKAMER geduwd (kamer 123). Een tweepersoonsbed en één nachtkastje pasten juist tussen de muren. We konden dus slechts langs één kant het bed uitstappen en om de overgordijnen te sluiten moest we op het bed lopen. Daar voelden we ons dik bedrogen.

Kamertip: Zeker niet kamer 123 voor 2 personen !!!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2015

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u onze trendy locatie heeft gewaardeerd. Graag informeer ik u dat kamer 123 een standaard tweepersoonskamer is. Alle onze standaard tweepersoonskamers hebben dezelfde afmetingen, maar kunnen qua indeling variëren doordat elke kamer een eigen unieke inrichting heeft. Helaas vernemen wij nu dat u deze indeling niet als prettig heeft ervaren. Echter, onze vierentwintig uurs receptie had u graag geholpen met een andere kamer. Hopelijk gunt u ons een herziende kennismaking.

15 december 2015 beoordeeld

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ligt op 5 minuten loopafstand van het Leidseplein. Tramhalte is 5 minuten lopen. Het is een vrij nieuw hotel in een leuke buurt. Ook de parkeergarage onder het hotel is een groot pluspunt!

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review. Dit waarderen wij enorm! Fijn dat u genoten heeft van onze sprankelende locatie en dat u het gemak van onze parkeergarage heeft gewaardeerd. Het was een eer om u te mogen begroeten en graag verwelkomen wij u opnieuw!

19 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. We hadden een kleine kamer maar om te slapen groot genoeg. Pluspunt, geen geluid of geuren uit de airco. Als tip, misschien boerenbrood bij ontbijt. Ontbijt was ruim voldoende. Kom zeker een keer terug. Centraal gelegen.

Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2015

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review! Dit waarderen wij enorm. Fijn om te vernemen dat jullie hebben genoten van het verblijf en van de stad! We vonden het heel gezellig om jullie als onze gasten te mogen ontvangen en verwelkomen u met alle plezier nog een terug!

23 augustus 2015 beoordeeld

Hotel is schoon en de kamers zijn ruim. De ligging is goed door de trams en bussen die er rondrijden. Nadat we uitgecheckt hadden, konden we onze spullen laten staan. Hotel heeft 1 verdieping, hierdoor hoef je niet te wachten op een lift of trappen te lopen.

• Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
Inge M, Front Office Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2015

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een review te schrijven. Dit waarderen wij enorm! Fijn om te vernemen dat u de kamers en de ligging van het hotel heeft gewaardeerd. Het is bij ons inderdaad altijd mogelijk om bagage achter te laten. Graag verwelkomen wij u opnieuw!

21 juli 2015 beoordeeld

Zeer mooie en grote kamer met een groot terras op de zesde verdieping. De kamer was heel schoon, de badkamer iets minder op de moeilijk bereikbare plaatsjes. Goede airco, uitstekende wifi, modern ingericht maar wel nogal dunne binnenmuren.
Voor bijna elke deur heb je de kamersleutel nodig. Onoverzichtelijke parking maar wel goedkoop naar Amsterdamse normen (25€/dag).
Onze check-in verliep nogal amateuristisch. Eerst moet je de parking gaan regelen, parkeerplaats zoeken, parkeren en dan inchecken. Bij check-out moet je eerst buitenrijden, je auto ergens zien kwijt te raken en dan je waarborg voor de kaart (50€) terug gaan halen.
Summier ontbijt, weinig keuze en ze vragen zelfs een handtekening.
Matige verhouding prijs/kwaliteit.

Kamertip: Boek een penthouse.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
Inge M, Manager van Grand Hotel Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2015

Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens was en dat u heeft genoten van uw kamer.

Uw feedback wat betreft de schoonmaak is met het gehele team van de housekeeping overlegt. Hier zal beter op gelet worden. Wat betreft het ontbijt, is het buffet inmiddels uitgebreid, dank voor uw feedback.

De parkeergarage is geen eigendom van het hotel. Hierdoor is het helaas onmogelijk om voor de check-in uw auto te parkeren in de garage, maar moet u eerst een pas ophalen. Wij zijn momenteel in contact met de eigenaar van de parkeergarage om de mogelijkheden te bespreken zodat de check-in prettiger zal verlopen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Hotel De Hallen
NH Amsterdam Centre
nr. 146 van 375 in Amsterdam
2.758 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Grand Hotel Downtown geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grand Hotel Downtown

Adres: 1e Constantijn Huygensstraat 10A, 1054 BR Amsterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Vondelpark
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 131 van 375 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 68 - € 247 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Grand Hotel Downtown 4*
Aantal kamers: 46
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Op zoek naar een modern en stijlvol 4-sterren hotel met het beste van Amsterdam binnen handbereik? Het Grand Hotel Downtown heet u hartelijk welkom. Het hotel bevindt zich in het hippe Oud-West, op slechts tien minuten lopen van het Leidseplein. De centrale ligging tussen het bruisende stadshart, het charmante Vondelpark en de culturele rijkdom van het Museumplein, maakt het hotel een ideale uitvalsbasis voor een verblijf in wereldstad Amsterdam. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, Agoda en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Grand Hotel Downtown met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?