“Prima restaurant met goede kaart en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Tia Rosa

Tia Rosa
Reserveren met
Tia Rosa is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 800 van 4.445 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Mediterraan, Spaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Tia Rosa is een restaurant gevestigd op de Reguliersgracht, één van de mooiste grachten van Amsterdam. Een plek waar het gezellige Amsterdamse sfeertje is gecombineerd met Spaanse allure. U bent hier van harte welkom om kennis te maken met typische Spaanse lekkernijen met een Nederlandse twist, een ruime keuze in tapas en voortreffelijke wijnen. Tia Rosa heeft een authentiek Spaanse uitstraling, compleet met prachtige houten bar, Spaanse mozaïek, wijnvaten, en een open keuken. U kunt verschillende tapas los bestellen en ze met een goed glas bier of wijn al staand laten smaken aan de bar. Wilt u liever een complete maaltijd nuttigen, dan verwelkomen wij u graag in ons sfeervolle restaurant, of heerlijk in de zon op ons knusse terras. Tia Rosa is gehuisvest in de identieke pakhuizen De Zon en De Maan, twee prachtig gerestaureerde panden uit de 17e eeuw. Zo vormt Tia Rosa een klein stukje Spanje, midden in de Amsterdamse grachtengordel.
15 februari 2017 beoordeeld

Uitstekend tapasrestaurant met een uitgebreide kaart, zeer betaalbaar en erg vriendelijke bediening: een aanrader!

14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange tijd weer in Amsterdam en heerlijke tapas gegeten bij tia rosa. De bediening (Jan, Alfred en de rest )was ook top. Wij komen hier snel weer eten.

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend hier gegeten. Heerlijke diverse tapas. Persoonlijke favoriet zijn de gamba's in knoflook olie. Gezellig en knus restaurant. Tip reserveer op tijd voor het mooie plekje aan het raam!

17 oktober 2016 beoordeeld

Aan de Reguliersgracht is deze gezellige zaak te vinden. Hartelijk welkom, langgerekte ruimte met voorin voor de bar een serie "tweetjes" en verder naar achteren ook wat grotere tafels. Niet heel veel plekken dus wel even reserveren!
De geserveerde Tapas waren goed klaargemaakt met mooie ingrediënten als basis. Goede smaken!
Prima wijnkaart, wel een beetje enthousiaste prijzen....
Wij gingen er weer vrolijk en zonder trek weg!

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant op een mooie plek in de stad. Als je buiten zit, heb je een leuk uitzicht op het leven in en op de gracht. Je kunt kiezen voor een verrassingsmenu van 5, 7 of 9 gerechten. Na 5 gerechten kun je bepalen of je verdergaat of stopt. We kregen een diversiteit aan gerechten met goede pauzes ertussen. De toiletten zijn ook een lust voor het oog. Kortom, heerlijk gegeten in een fijne ambiance!

Reizigers die Tia Rosa bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Tia Rosa geweest? Deel je ervaringen!