“Heel leuk plekje”

Woo Bros
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Plantage & Amsterdam-Oost
16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, alles wat we bestelden was lekker. Eten kwam naar onze mening vlot, maar toch excuses dat het niet nog sneller was. Gezellig, huiselijk en warm interieur, leuke menukaart.

Personeel was echt top, de een nog vriendelijker dan de ander en gastvrouw behulpzaam met route bedenken naar onze volgende bestemming. Af en toe het idee dat ze over ons heen keken(zaten in het hoekje), maar de oprechte vriendelijkheid heeft de avond gemaakt. Ik ga hier zeker nog een keer eten.

11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig met andere dames gegeten. Zeer vriendelijk bediend. Zalige kleine gerechten gegeten. Absolute aanrader!!!

8 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zal best superhip zijn. Maar wij waren hier met 5 vrienden om gezellig bij te praten en lekker te eten.

Het eten is prima, je kunt van alles kiezen en dat met elkaar delen. Leuk en lekker.
Maar de service is superslecht. Tot 2 keer toe maar zelf drankjes gaan halen aan de bar omdat het personeel ons niet zag zitten. Terwijl het niet erg druk was.
Zelfs een fles water brengen lukte niet.

Echt jammer, maar een afrader.

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een fantastische avond gehad en genoten van een 5-gangendiner.
De bediening was uitmuntend en dacht heel goed met ons mee. Het eten was extreem lekker, we hebben vollop genoten. Woo bros is een restaurant om vaker te bezoeken!

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontspannen bediening. Lekker eten zonder pretenties. Fusion Asian zou ik zeggen. Sfeervol ingericht. Kom zeker nog een keer.

Reizigers die Woo Bros bekeken, bekeken ook