“Gezellige plek, heerlijk bier & eten en snelle service!”
Beoordeling van De Biertuin

De Biertuin
Geclassificeerd als nr. 357 van 4.876 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Oud-Oost
4 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke keer als ik hier zit is het heerlijk vertoeven. Zie overigens wel alleen maar dames in de bediening en moet zeggen dat die echt super zijn!
Wat een snelle service en oplettendheid wat je overigens niet overal ziet in de horeca.
Het eten en de bieren zijn ook heerlijk. Prijs-kwaliteitverhouding top voor oost!
Vergeet die kip en ribs niet, zo lekker om je vingers bij af te likken!! ❤️

Datum van bezoek: februari 2019

12 januari 2019 beoordeeld

Gezellige eetgelegenheid waar goed kan worden gegeten. Wel krap bij veel mensen.

Wie van spareribs en hamburgers houdt icm bier goed te doen

Datum van bezoek: januari 2019
6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag hier even een biertje gedronken met een heerlijke borrelplank!
Buikspek en een geweldige tonijnsalade op de plank. We hebben genoten!

5 november 2018 beoordeeld

We hebben een heerlijk voorafje gehad, met nacho's. Vervolgens heerlijk gegeten onder een tweede biertje. Er was een ruime keuze ook Amsterdamse biertjes.

3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ooit begonnen als een gezellige plek om Oost uit het slop te trekken is nu verworden tot een luie en aan zelfkritiek gebrekkige geldmachine. In plaats van 1 gerecht te kunnen kiezen met een hamburger/kip, salade, frites, appelmoes moet je nu alles apart bijbestellen en dus apart betalen. Kies je ijsbergsla, dan krijg je ook echt een stuk ijsbergsla met dressing. De biertjes hebben dezelfde belachelijke prijs als die van een terras naast de skipiste van Les Deux Alpes. Ga je met z”n tweetjes eten deel je de ijsbergsla, frites en neem je allebei 1 bier dan betaal je ongeveer 50 euro. Eten was lauw. Ik kwam er heel graag, nu niet meer. Ik zou nog even verder zoeken...

Reizigers die De Biertuin bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In De Biertuin geweest? Deel je ervaringen!