“Was een lichte maaltijd met 5 gangen in een nette zaak goede bediening”
Beoordeling van Miss Saigon

Miss Saigon
Geclassificeerd als nr. 1.687 van 4.138 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Vietnamees
13 juli 2017 beoordeeld

was weer eens iets anders eten nu vietnamees eten.
Vijf gangen met kleine porties de kip salade was ruim voor twee personen bijna alleen groente maar wel lekker.
de vis sate viel een beetje tegen.
de vlees soep was goed gevuld en een grote bak vol.
We hebben toch redelijk lekker gegeten en toch niet te veel en geen volle maag.
Na de het toetje ijs gingen we weer huiswaarts.

2 april 2017 beoordeeld

Met mijn man heb ik gebruik gemaakt van het Vietnamees 5-gangendiner voor 2 personen, via Groupon en het is ons bevallen. Alles was erg vers, en goed op smaak. Prima om nog eens te bezoeken.

25 maart 2017 beoordeeld

Eten was matig, enigzins flauw en niet spectaculair. Het duurde enorm lang voor de gerechten geserveerd werden. Ruim 2,5 gezeten voor 5 kleine gerechten. En het was niet eens een drukke avond in het restaurant

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De loempia's waren heel erg vet, het mihoen gerecht nagenoeg koud en het gewokte curry gerecht was niet te eten, de groenten waren te kort gewokt en nog keihard. Kortom, een teleurstelling.

24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vietnamees eten bij miss saigon is heerlijk. Vooral de lichte rolletjes en salades zijn heel smakelijk. We genoten van 5 gangen en t smaakte allemaal prima.

Reizigers die Miss Saigon bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Miss Saigon geweest? Deel je ervaringen!