“Vongle, Oesters, Fruit de Mer & witte wijn 😃”

The Seafood Bar van Baerlestraat
Geclassificeerd als nr. 57 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Museumkwartier
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

The Seafood Bar, die staat altijd hoog op ons lijstje bij een bezoek aan Amsterdam.
Onze voorkeur gaat uit naar de verstiging aan de Van Baerlestraat.

Vis is vers, goed bereid en snel geserveerd, personeel is vriendelijk en attent.
Wel is de prijs is wel aan de hoge kant, vooral als alles zo smaakvol is en lekker is

Daarnaast serveert men hier een van mijn favoriete witte wijnen, dus we maken er een feestje van bij elk bezoek.
Dus tot snel weer.

Datum van bezoek: april 2018

18 mei 2018 beoordeeld

Hoewel het druk was, liet de service te wensen ook. Ook was fruit de Mer minder vers dan voorgaande keren. Helaas viel het dit keer tegen.

Datum van bezoek: mei 2018
TheSeafoodBarNL, Guest Relations Manager van The Seafood Bar van Baerlestraat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2018

Hi!

Bedankt voor het schrijven van een review voor ons restaurant! Ik vind het erg vervelend om te horen dat jullie niet tevreden waren over onze service en de Fruit de Mer. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zal je feedback delen met ons management, zodat wij dit kunnen voorkomen de volgende keer en dat jullie volgende bezoek weer net als van ouds zal zijn!

Ik hoop dat wij het goed met jullie kunnen maken. Zou je mij een mailtje kunnen sturen: cs@theseafoodbar.nl ?

Ik hoor graag van jullie!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vier personen gegeten en het was een feest. Eten van zeer goede kwaliteit, fraai opgediend, goede en behulpzame bediening, in een lekker ongedwongen sfeer. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2018
TheSeafoodBarNL, Guest Relations Manager van The Seafood Bar van Baerlestraat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2018

Beste Hans,

Wat fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten! We kijken er naar uit jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Dorien
Customer Service

7 mei 2018 beoordeeld

Gezellig interieur. Druk maar toch heel vlotte en vriendelijke bediening. Heel professioneel en toch hartelijk. Uitstekende maaltijd met heel verse producten. Correcte verhouding prijs/kwaliteit. Een aanrader in Amsterdam !

Datum van bezoek: mei 2018
TheSeafoodBarNL, Guest Relations Manager van The Seafood Bar van Baerlestraat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2018

Hi Theo!

Bedankt voor het schrijven van een review voor ons restaurant. Ik vind het erg fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie bezoek en van het eten. We hopen jullie snel weer te verwelkomen!

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere ingrediënten, goede combinaties...kortom heerlijk eten en super vriendelijke bediening
Een aanrader zowel voor lunch als avond eten

Datum van bezoek: mei 2018
TheSeafoodBarNL, Guest Relations Manager van The Seafood Bar van Baerlestraat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Hi!

Bedankt voor je review! Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie lekker bij ons hebben gegeten. Tot de volgende keer!

Kind regards,

Reizigers die The Seafood Bar van Baerlestraat bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The Seafood Bar van Baerlestraat geweest? Deel je ervaringen!