“Mooie locatie, verder medium”
Beoordeling van Riva

Riva
Geclassificeerd als nr. 661 van 4.475 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie aan het water en zeker de moeite om een drankje te doen, maar voor het eten of de service zou ik niet gaan. Oesters vooraf waren prima, hoofdgerecht met koolvis en baby octopus had veel te weinig smaak. De gegrilde aubergine op mijn bord was bovendien verkoold en had nooit zo mee mogen gaan. Op de kaasplank wachtten wij dik een halfuur en toen we er een opmerking over maakten zei de serveerster dat "er maar 3 koks" waren. Kan gebeuren maar geef dan vooraf een langere wachttijd door. Overigens, hoewel we door een erg lief meisje bediend werden was de service nooit snel. Op water veel te lang gewacht en toen er een tafel naast ons arriveerde werden er allerlei specials opgenoemd die wij nooit gehoord hadden. Ook zat deze tafel zo dicht op ons dat we zelf op moesten schuiven met tafel en al. Al met al een beetje een teleurstelling voor zo'n toplocatie, zeker omdat we gewoon lekker uitgebreid wilden tafelen maar vooral bezig waren met aandacht vragen. Jammer.

30 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke lokatie aan de Amstel waar diverse gerechten worden geserveerd die heerlijk smaken. Ligging van het terras is goed, ook op zonnige dagen. Reserveren is aangeraden.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie voorjaarsavond erg lekker en gezellig gegeten in dit sympathieke relaxte en toch ook stijlvolle restaurant, met een prachtig uitzicht op de Amstel dichtbij de Berlagebrug. Roeiers en sloepen varen langs en er is een mooi terras aan het water. Uitzonderlijk voor Amsterdam is de zeer goede, vriendelijke en professionele bediening!! De cocquilles waren precies goed, met een lekkere saus en spannende “naaltjes” bovenop voor een mooie “bite”. De hoofdgerechten beef Wellington en de bavette waren erg lekker en heel mooi bereid. Een smaaksensatie die herhaald gaat worden!

9 februari 2018 beoordeeld

Verzorgd en apart restaurant met een geweldig uitzicht.
Een mooie diverse menukaart.
Vriendelijk personeel.
Erg lekker en goed bereid eten.
Goede prijs kwaliteit.
Ga gerust.

18 januari 2018 beoordeeld

Op een hele relaxte locatie naast de kabbelende Amstel zit een goed restaurant. Het was voor mij weer een tijd geleden dat ik zo'n interessante menukaart in mijn handen had. Complexe gerechten met interessante ingredienten. Het gevaar van zulke gerechten is dat ze onnodige complex gemaakt worden. Dat was bij Riva zeker niet het geval. De smaken waren goed in balans en het was echt heerlijk. Daarnaast liep er kundig, vriendelijk en vrolijk personeel rond. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Reizigers die Riva bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Riva geweest? Deel je ervaringen!