“Voorgerecht nogal teleurstellend”

Geclassificeerd als nr. 1.490 van 4.491 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Midden-Oosters
Wijk: Oude Pijp
27 september 2020 beoordeeld

Ons werd aangeraden om de mezzes te nemen als voorgerecht, omdat dat 'al het bovenstaande' van de voorgerechten op de kaart was. Dit zagen wij helaas niet terug toen we het kregen. We kregen er een paar stukjes (niet super vers) brood bij. Het voorgerecht was verder wel lekker, maar niet waard voor die prijs.
Bij elk hoofdgerecht zat rijst en patat, maar wij kregen met zn tweeën maar 1 portie om te delen. We konden wel aangeven of we nog een portie wilden, als dit niet genoeg bleek te zijn, wat we ook gedaan hebben maar dat was weer niet conform onze verwachting. Hoofdgerecht was verder prima.

Datum van bezoek: augustus 2020

2 december 2019 beoordeeld

Gisteravond een pareltje ontdekt door 50% kortingsactie. We werden zeer vriendelijk verwelkomt en kregen een ruime tafel. Er werd gelijk gezorgd voor en drankje zodat je rustig de menukaart kon bekijken en je mocht kiezen uit alle gerechten tijdens deze actie.
De gerechten waren goddelijk en allemaal met verse ingrediënten.
Super kok en top bediening.
Ook zonder de 50% korting gaan we hier zeker terugkomen.
Bedankt voor de geweldige avond!

Datum van bezoek: november 2019
4 juni 2019 beoordeeld

De mezzes vooraf waren een mooie verrassing; lekker veel, divers en echt authentiek Koerds. De avocado en babaganus sprongen hier voor ons toch echt wel bovenuit. Als hoofgerechten hadden we lamsspies en zeebaars en eerlijk is eerlijk, beide waren van uitmuntende kwaliteit. Echt een tijd geleden dat ik in een restaurant zulke smaakvolle gerechten heb gehad. Daarnaast bij het afrekenen een zeer schappelijke prijs; helemaal vergeleken met de kwaliteit van het eten dat werd voorgeschoteld . Zeker te weten komen we hier terug. Bedankt voor de leuke avond!!

Datum van bezoek: mei 2019
26 mei 2019 beoordeeld

Klein en beetje smoezelig restaurantje. Eten was zeker lekker, maar niet heel bijzonder, wél prijzig. Veel te kleine porties, zelfs de bijgeserveerde patat was minimaal. Als je je maag niet vulde met het brood was het eten niet genoeg.
Tafeltje en menukaart plakkerig, w.c. niet al te fris...geeft te denken over de keuken. Ziet eruit alsof alles eens een goede grote sopbeurt nodig heeft.
Bediening erg vriendelijk. Tót de rekening kwam, die was €47. Eigenaar vroeg nog even of we wel via Iens hadden gereserveerd en toen we zeiden dat we zelf hadden gereserveerd was de vriendelijkheid opeens weg en verhoogde hij de rekening acuut met €30 naar €77, geen discussie mogelijk.
Dat was dit te weinige (wel lekkere!) eten in een wat sjofele ambiance écht niet waard, voor dat geld gaan we volgende keer ergens anders luxer en uitgebreider dineren!

Datum van bezoek: mei 2019
16 december 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Het voorgerecht met garnalen was top, het vegetarische hoofdgerecht gebaseerd op Aubergine ook. Wijn prima

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Zagros bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Zagros geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.