“Heerlijke lunch!!!”
Beoordeling van Greenwoods Keizersgracht

Greenwoods Keizersgracht
Reserveren met
Greenwoods Keizersgracht is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 25 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
21 november 2016 beoordeeld

Greenwoods kende ik van heel lang geleden op een ander locatie. Toen was het eten altijd al lekker. Nu weer eens terug gegaan naar deze locatie op de Keizersgracht. Leuk personeel, goed eten en ik ga zeker niet weer zo lang wachten om terug te gaan.

danielpost1, General Manager van Greenwoods Keizersgracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2016

Schrijf een beoordeling

10 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke plek, eigenlijk te leuk om te delen ;-). Super vriendelijk personeel, heerlijk eten en sfeer erg gezellig. Ga ook even naar het toilet, kom je langs de keuken en zie je de heerlijkste dingen die ze aan het maken zijn :-P.

danielpost1, General Manager van Greenwoods Keizersgracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2016

7 november 2016 beoordeeld

Gezellige en levendige plek om te ontbijten of lunchen met engelse gerechten. Fijne bediening en super gegeten. zal zeker terug komen!!

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een stevig ontbijt of lunch zoekt is dit de ideale plaats!! Kwaliteit is uitstekend en de prijs is zeker niet hoog, helemaal geen klachten over, zeker opnieuw doen :) ontbijt kan je een hele dag door bestellen, ook wel handig :) heel lekker, zeker doen!!!!!

danielpost1, General Manager van Greenwoods Keizersgracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

13 oktober 2016 beoordeeld

Telefonisch heb ik een reservering gemaakt voor een lunch. De ontvangst aan de telefoon was erg hartelijk.
De ontvangst door heer Ibo in Greenwood was ook erg hartelijk. Het werd ineens heel erg druk en Ibo stond gedeeltelijk alleen maar de sfeer en de service bleef op hoog niveau. Dat is dus professionaliteit en begrijpen dat een vriendelijke verkoop en onthaal van je gasten belangrijk is.
Get eten was heerlijk, vriendin had een heerlijke maaltijd salade en ik de club sandwich. De Greenwoods Carrot Cake was echt SUPER lekker.
Dank u wel voor de prettige ontvangst en heerlijke lunch.

danielpost1, General Manager van Greenwoods Keizersgracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2016

Thank you so much for your review. I have passed on your compliments to Ibo, he was so pleased! We look forward to seeing you back again soon. Jen :)

Reizigers die Greenwoods Keizersgracht bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Greenwoods Keizersgracht geweest? Deel je ervaringen!