Beoordeeld op 15 december 2017 via mobiele applicatie

We hebben een zalig verblijf gehad in Le Quartier Sonang! Als ouders van 2 kleine kindjes keken we eens uit naar een rustig weekend als koppel! Le quartier sonang heeft hier zeker voor gezorgd! Na een drukke dag in de stad was het leuk ‘thuis’ komen in de rustige en typische Nederlandse straat waar Oki en Frank zeer attent zorgde om reeds een licht te doen branden in de kamer en een chocolaatje te leggen op het mooi opgemaakte bed! De kamer is ruim, zeer proper en we hebben zelden in een beter bed geslapen. Ook zeer leuk dat we ‘s morgens rustig in de kamer konden ontbijten. Leuke tips ook gekregen over de must sees in Amsterdam. Prijs / kwaliteit echt een topadres! We komen zeker terug! Bedankt voor het leuke verblijf!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 6 april 2017

Sympathieke en attentvolle gastheren, mooie ruime kamers (we huurden ze beide voor 3 nachten), lekker vers ontbijt, super locatie: vlakbij centrum en toch rustig!
Met andere woorden: de reviews logen niet!
Een B&B om met een gerust hart aan te raden aan vrienden en... om zelf naar terug te keren, want Amsterdam is zeker de moeite!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 25 februari 2017 via mobiele applicatie

Met collega's hier 2 nachten mogen verblijven, alles tot in de puntjes verzorgd. Fantastische gastheren, mooie ruime kamers, heerlijk ontbijt! Kom zeker nog eens terug met mijn partner. Dank voor jullie gastvrijheid!

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 januari 2017

Een uitstekende locatie in het mooiste stukje van Amsterdam. Alles binnen 5 min loop afstand. Geweldige gastheren Frank en Oki. Super ontbijt en een bed om in weg te dromen. Het complete plaatje voor een weekendje weg. Een aanrader voor iedereen.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 13 november 2016

Wij kozen voor Le Quartier Sonang voor een lang herfstweekendje met de kinderen (12 en 14). Wat we kregen was héél veel B&B voor ons geld...
De twee kamers (elk eigenlijk suites met een salonnetje, eigen koelkast, koffie en theefaciliteiten en aparte badkamer) zijn prachtig ingericht, kraaknet en voorzien van alle mogelijke luxe.

Frank en Oki hebben duidelijk aan elk detail gedacht, en zijn daarnaast dan nog schitterende gastheren.
We ontvingen van hun handige en relevante informatie (de twee restaurants die we bezochten waren aanbevelingen van hun, en waren beide perfect!), en ze vinden nét de goede balans tussen persoonlijke aanpak van een B&B en discrete afstand van het betere hotel.
Bedankt heren, en zéker tot een volgende keer!

Kris, Pascale, Manon en Vincent

Datum van verblijf: november 2016