Beoordeeld op 6 april 2017

Sympathieke en attentvolle gastheren, mooie ruime kamers (we huurden ze beide voor 3 nachten), lekker vers ontbijt, super locatie: vlakbij centrum en toch rustig!
Met andere woorden: de reviews logen niet!
Een B&B om met een gerust hart aan te raden aan vrienden en... om zelf naar terug te keren, want Amsterdam is zeker de moeite!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 25 februari 2017 via mobiele applicatie

Met collega's hier 2 nachten mogen verblijven, alles tot in de puntjes verzorgd. Fantastische gastheren, mooie ruime kamers, heerlijk ontbijt! Kom zeker nog eens terug met mijn partner. Dank voor jullie gastvrijheid!

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 januari 2017

Een uitstekende locatie in het mooiste stukje van Amsterdam. Alles binnen 5 min loop afstand. Geweldige gastheren Frank en Oki. Super ontbijt en een bed om in weg te dromen. Het complete plaatje voor een weekendje weg. Een aanrader voor iedereen.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 13 november 2016

Wij kozen voor Le Quartier Sonang voor een lang herfstweekendje met de kinderen (12 en 14). Wat we kregen was héél veel B&B voor ons geld...
De twee kamers (elk eigenlijk suites met een salonnetje, eigen koelkast, koffie en theefaciliteiten en aparte badkamer) zijn prachtig ingericht, kraaknet en voorzien van alle mogelijke luxe.

Frank en Oki hebben duidelijk aan elk detail gedacht, en zijn daarnaast dan nog schitterende gastheren.
We ontvingen van hun handige en relevante informatie (de twee restaurants die we bezochten waren aanbevelingen van hun, en waren beide perfect!), en ze vinden nét de goede balans tussen persoonlijke aanpak van een B&B en discrete afstand van het betere hotel.
Bedankt heren, en zéker tot een volgende keer!

Kris, Pascale, Manon en Vincent

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 26 oktober 2016

Beste B&B die we tot nu toe bezochten! Ook zeker een aanrader voor Belgen die willen genieten van een weekendje Amsterdam op wandelafstand en in de sfeer van de lokale bevolking, Als we dan toch puntje van kritiek zouden geven... er is soms wel wat geluidshinder (vooral contactgeluid muren enp plafond).

Datum van verblijf: oktober 2016