Beoordeeld op 13 november 2016

Wij kozen voor Le Quartier Sonang voor een lang herfstweekendje met de kinderen (12 en 14). Wat we kregen was héél veel B&B voor ons geld...
De twee kamers (elk eigenlijk suites met een salonnetje, eigen koelkast, koffie en theefaciliteiten en aparte badkamer) zijn prachtig ingericht, kraaknet en voorzien van alle mogelijke luxe.

Frank en Oki hebben duidelijk aan elk detail gedacht, en zijn daarnaast dan nog schitterende gastheren.
We ontvingen van hun handige en relevante informatie (de twee restaurants die we bezochten waren aanbevelingen van hun, en waren beide perfect!), en ze vinden nét de goede balans tussen persoonlijke aanpak van een B&B en discrete afstand van het betere hotel.
Bedankt heren, en zéker tot een volgende keer!

Kris, Pascale, Manon en Vincent

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 26 oktober 2016

Beste B&B die we tot nu toe bezochten! Ook zeker een aanrader voor Belgen die willen genieten van een weekendje Amsterdam op wandelafstand en in de sfeer van de lokale bevolking, Als we dan toch puntje van kritiek zouden geven... er is soms wel wat geluidshinder (vooral contactgeluid muren enp plafond).

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 31 augustus 2016

Quartier Sonang ligt heerlijk centraal. Je bent zo bij de negen straatjes, het Leidseplein, Vondelpark. Frank en Oki gaven ons goede tips voor lekkere eetadressen en leuke dingen om te doen. We hebben heerlijk geslapen en na een fantastisch ontbijt lekker door de stad geschuimd. Zeker om nog eens te doen!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 31 januari 2016 via mobiele applicatie

Ieder laatste weekend van januari komen wij naar Amsterdam. Dit jaar voor de eerste keer in Le Quartier Sonang verbleven. We hadden hoge verwachtingen gezien de positieve reviews op Tripadvisor. Wel .... Die zijn ook allemaal ingelost! De ontvangst door Oki (en later door Frank) was zeer hartelijk. We hadden een ruime en mooi ingerichte kamer, die voorzien van alle nodige comfort (WiFi, TV, koelkastje voor eigen gebruik, koffiezet en waterkoker, ...). Onze kamer was aan de straatzijde, maar zijn helemaal geen storende straatgeluiden (trouwens zeer rustige straat). De B&B is ideaal gelegen in een toffe en best wel hippe buurt, op wandelafstand van de grachtengordel, het Museumplein, het Vondelpark en de PC Hooftstraat. Een tramhalte is vlakbij (300 meter). S morgens wordt een fantastisch (en gezond) ontbijt op de kamer geserveerd. Alleen al hiervoor zouden we terugkomen! Het meest bijzondere zijn echter de kleine attenties: een chocolaatje met een kaartje op het bed als je s avonds thuiskomt, een kleine babbel als je vertrekt of aankomt, een bierglas op de kamer als je bier in de koelkast hebt gezet, ... Hierdoor ga je je echt welkom voelen!

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 10 januari 2016

tijdens oud en nieuw te gast geweest bij Oki en Frank. We werden zeer hartelijk ontvangen, en verzorgd gedurende ons verblijf. Heerlijke kamer, met heerlijk bed en prachtige badkamer. Aan alles is gedacht. Koelkastje op de kamer is ook heel fijn.
Frank en Oki verstaan de kunst van gastvrijheid, we hadden een flesje wijn meegenomen, maar geen wijnglazen, dus de glaasjes uit de badkamer gebruikt. De volgende dag stonden er 2 wijnglazen naast onze fles wijn. Zien wat je gasten nodig hebben, dat kunnen zij. Ze geven ook veel tips over lekkere restaurantjes etc. De B&B is lekker rustig gelegen, maar alles is toch op loopafstand aanwezig. Heel fijn, om na een dag in de drukke stad, in de oase van rust van Frank en Oki aan te komen. Een aanrader voor iedereen die naar Amsterdam gaat . Wij hebben enorm genoten.....

Datum van verblijf: december 2015