“Tja een markt.”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 47,33*
Vanaf
Private Food and Albert Cuyp Market Tour in ...
Geclassificeerd als nr. 99 van 611 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
18 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren een paar daagjes toerist in eigen land. De Albert Cuyp markt is echt een begrip. Vol verwachting erna toe van Hartje centrum best even een wandeling. Maar onze mening is dat deze van het lijstje must sees geschrapt kan worden.

9 december 2017 beoordeeld

Deze markt wordt ieder dag om 7 uur opgebouwd er staan verschillende prachtige handel aan te bieden van vis en kaas,groenten enz enz. Geweldig beroemde markt.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Persoonlijk vind ik het de moeite waard om overheen te lopen! Verwacht geen luxe items om te kopen maar gewoon een gezellige markt. Diverse kraampjes met lekkers en ook handige dingetjes zoals fietsensloten. In de pijp liggen ook allerlei gezellige lunch en diner plekken!

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke markt!
Verkopers zijn erg vriendelijk
Alles ziet er mooi uit!
Hier voelt iedereen zich thuis!
Hier voel ik me:

Bekijk meer beoordelingen
26 augustus 2017 beoordeeld

Het is een simpel klein marktje met een beetje van alles. Niets speciaals. Enkele groenten/fruit standjes, een visboer, enkele kledingsstandjes en dergelijke meer.

Reizigers die Albert Cuyp Market bekeken, bekeken ook

In Albert Cuyp Market geweest? Deel je ervaringen!