“De Pijp”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 28,72*
Vanaf
Private Amsterdam Market and Food Tour with ...
Geclassificeerd als nr. 100 van 584 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen
9 december 2017 beoordeeld

Deze markt wordt ieder dag om 7 uur opgebouwd er staan verschillende prachtige handel aan te bieden van vis en kaas,groenten enz enz. Geweldig beroemde markt.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Persoonlijk vind ik het de moeite waard om overheen te lopen! Verwacht geen luxe items om te kopen maar gewoon een gezellige markt. Diverse kraampjes met lekkers en ook handige dingetjes zoals fietsensloten. In de pijp liggen ook allerlei gezellige lunch en diner plekken!

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke markt!
Verkopers zijn erg vriendelijk
Alles ziet er mooi uit!
Hier voelt iedereen zich thuis!
Hier voel ik me:

26 augustus 2017 beoordeeld

Het is een simpel klein marktje met een beetje van alles. Niets speciaals. Enkele groenten/fruit standjes, een visboer, enkele kledingsstandjes en dergelijke meer.

Bekijk meer beoordelingen
21 augustus 2017 beoordeeld

Tja, we verwachtten wat bijzonders maar de Albert Cuyp markt is "gewoon" een markt in de braderie stijl met veel van hetzelfde: kleding, toiletartikelen, stroopwafels, brillen enzovoort. Maandag blijkt een rustige dag te zijn zonder schreeuwende kooplui en zonder echte sfeer.

Reizigers die Albert Cuyp Market bekeken, bekeken ook

In Albert Cuyp Market geweest? Deel je ervaringen!